یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

گوناگون وب‌گاه گسترش

گوناگون وب‌گاه گسترش

ایران در یک موقعیت استراتژیک، ژئوپلتیک و ژئواکونومیک قرار گرفته و موقعیت مناسب ریلی و جاده‌ای و دسترسی ایران به سواحل طولانی در خلیج‌فارس، دریای «عمان» و سواحل دریای «خزر» از گذشته موردتوجه تولیدکنندگان بزرگ اقتصادی جهان بوده است.

دیروز اغلب نمادهای بازار قرمزپوش بودند و نمادهای فملی، فولاد، شپنا، وبملت، شستا، شتران و شبندر بیشترین اثر کاهشی را بر شاخص داشتند.

هرازگاهی خبری از عملکرد موفق صنعت فولاد به‌گوش می‌خورد. روند رو به رشد تولید در این زنجیره به‌عنوان یکی از معیارهای عملکرد موفق این صنعت موردتوجه قرار می‌گیرد.

رییس ستاد برگزاری ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو2024) گفت: امروز ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو 2024) را در جهت تقویت دیپلماسی تجاری و توسعه صادرات آغاز می کنیم و بدون شک نتایج این‌نمایشگاه، تحولی را در عرصه تجارت داخلی و خارجی کشور رقم خواهد زد.

قیمت گران ترین و ارزان ترین آلبوم های موسیقی را می توانید در این گزارش مشاهده کنید.

نشست تجاری هیات پاکستان امروز در دومین روز از برگزاری ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو 2024) در حوزه های کشاورزی، موادغذایی، شیلات، ساختمان و خدمات تجاری برگرار شد.

نام‌گذاری سال جدید به‌نام جهش تولید با مشارکت مردم، یک استراتژی هوشمندانه و کاملا مؤثر است که تلاش و برنامه‌ریزی همه‌جانبه تمام نهادها و سازمان‌ها در تمام بخش‌های اقتصاد را می‌طلبد تا به معنای واقعی محقق شود و ما نمود آن را در ارتقای رفاه اقشار گوناگون جامعه ببینیم.

عباس علی آبادی وزیر صمت گفت: نمایشگاه ایران اکسپو در راستای تحقق شعار سال (جهش تولید) است و اقدامی است که کاملا همسو همساز و همراه هدف سال است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: پیشنهاد افزایش حق مسکن حداقل دستمزد جامعه کارگری در سال 1403، در جلسات شورای عالی کار مورد بحث قرار نگرفت.

سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی توضیحاتی در ارتباط با ادامه طرح فجرانه داد.

در یک نشست مطبوعاتی در نمایشگاه خودرویی پکن، برند EXEED استراتژی تحولی را به نمایش گذاشت که بر ترکیب موتورهای احتراق داخلی (ICE) و فناوری‌های نقلیه انرژی جدید (NEWS) تمرکز دارد.

در ادامه به شش مورد عجیب‌ترین عواملی که ممکن است باعث ابطال گارانتی خودرو بعد از خرید صفر شود، اشاره می‌کنیم. گارانتی، به عنوان مورد اصلی تضمینی که به مشتریان پس از خرید خودرو ارائه می‌شود، اهمیت دارد. اما در برخی موارد، اقداماتی می‌توانند منجر به لغو گارانتی شوند.

بارش های اخیر توانست تراز دریاچه ارومیه را مثبت کند.

با توجه به نامگذاری سال 1403 به عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم"، سیاست بانک مرکزی در سال جاری به هدف‌گذاری برنامه‌ریزی شده برای ادامه کاهش تورم و نرخ رشد نقدینگی، همراه با هدایت هدفمند اعتبارات بانکی به سمت تولید، تمرکز دارد.

دولت گام های مهمی در راستای توسعه انرژی های تجدیدپذیر برداشته است.

در این بیان صاحبان خانه‌های کوچک با مشکلات مختلفی روبرو هستند، اما یکی از مهم‌ترین آنها هزینه کلی بازسازی است. با بررسی هزینه‌های مصالح ساختمانی و نرخ جدید دستمزد، می‌توانیم ببینیم که بازسازی یک آپارتمان 80 متری در تهران چه مقدار سرمایه نیاز دارد.