سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

گوناگون وب‌گاه گسترش

گوناگون وب‌گاه گسترش

لامبورگینی به تازگی لوگوی جدید خود را معرفی کرده است. این شرکت با آشکارسازی لوگوی جدید، هویت بصری خود را به‌روزرسانی کرده است و این تغییرات علاوه بر اثرگذاری در زمینه ظاهری شرکت، تأثیری روی خودروهای تولیدی نیز خواهد داشت.

ثبت‌نام مسکن ملی یک بخش است؛ با وزارت راه و شهرسازی هماهنگ شده تا معلمانی که برگه سبز دارند و حائز شرایط بوده‌اند در اولویت قرار بگیرند. بیش از 100 هزار فرهنگی فاقد مسکن شناسایی شده‌اند. در 18 استان زمین برای ساخت 50 تا 80 هزار واحد مسکونی مهیا شده و به‌زودی عملیات ساخت این منازل آغاز خواهد شد؛ ما از زمین‌های مازاد آموزش و پرورش برای این کار استفاده کردیم.

معاون شهردار تهران اعلام کرده است که تا پایان سال، خطوط 7 گانه مترو تکمیل خواهد شد.

صنف آهنسازان در شرایطی قرار گرفته است که قرار است به طور نزدیک به کلی از بین برود. این صنف با ظاهری ساده، اما با نقشی حساس و پیچیده، در معرض خطر قرار دارد. علاوه بر تأثیر فزاینده تورم بر افزایش قیمت‌ها و رکود اقتصادی، کاهش تمایل خانواده‌ها و جوانان به مشاغل فنی نیز به این فشار اضافه می‌شود و باعث تشدید مشکلات و برچیده شدن واحدهای صنفی آهنسازان می‌شود.

رشد موجودی سرمایه با تولید همبستگی بالایی دارد و درنتیجه رشد بلندمدت ایران حاصل رشد در موجودی سرمایه است، پس تا اینجا می‌توانیم نتیجه بگیریم که رشد موجودی سرمایه تعیین کننده رشد بلندمدت اقتصاد ایران است.

قیمت جدید تخم مرغ در تاریخ 9 اردیبهشت 1403 به شرح زیر اعلام شد.

قیمت جدید گوشت مرغ در تاریخ 9 اردیبهشت 1403 به شرح زیر اعلام شد.

علی سعدوندی؛ اقتصاددان در توییتی در فضای مجازی واکنش متفاوتی به تغییر تعطیلات آخر هفته داشت.

رئیس کمیسیون اقتصادی در مصاحبه با مطبوعات از تداوم معافیت های حوزه بورس و همچنین از بازگشت 20 درصدی نرخ مالیات بر عملکرد بنگاه ها سخن گفت.

آخرین وضعیت ارائه ارز در مرکز مبادله ارز و طلا، امروز منتشر شد. این امر در گزارش زیر قابل مشاهده می باشد.

براساس گزارش مرکز آمار ایران، قیمت روغن مایع و روغن نباتی جامد در ماه فروردین امسال نسبت به همین ماه در سال گذشته 10 هزار تومان کاهش یافته است.

مصطفی قمری وفا؛ مدیر اداره روابط عمومی بانک مرکزی در شبکه مجازی ایکس توئیتی در خصوص شاخص های تورم منتشر کرد.

در این گزارش قصد داریم به بررسی قیمت استند رانندگی و فرمان و پدال بازی بپردازیم.

نمایشگاه ایران اکسپو 1403 بزرگ‌ترین رویداد تجاری کشور با هدف نمایش توانمندی‌های صادراتی به بازارهای بین‌المللی است. نمایشگاهی که با سخنرانی رئیس‌جمهور افتتاح شد و تا دوازدهم اردیبهشت ادامه دارد

صورت‌های مالی شرکت ایران خودرو نشان می‌دهد که گروه خودرویی سمند از تولید حذف شده و جایگزین آن گروه سورن شده است. به همین دلیل، آبی‌های جاده مخصوص برای سمند دیگر تولید نمی‌شوند.

مجموع تجارت میان ایران و پاکستان از یک میلیارد و 175 میلیون دلار در سال 99 به دو میلیارد و 600 میلیون دلار در سال 1402 رسید.