شنبه 29 اردیبهشت 1403

گوناگون وب‌گاه گسترش

گوناگون وب‌گاه گسترش

با توجه به آمار و اطلاعات ارائه شده توسط بانک مرکزی در ماه فروردین سال جاری، پس از منطقه 5 تهران که شامل 189 معامله بود، منطقه 10 با 161 معامله بیشترین فعالیت خرید و فروش در بازار مسکن را داشته است. قیمت متوسط هر متر مربع مسکونی در این منطقه در طول همان ماه به 60 میلیون تومان رسیده است.

به گفته مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، در حال حاضر، سازمان ملی زمین و مسکن در حال ساخت 110 واحد مسکونی در جزیره ابوموسی است. این پروژه در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد. علاوه بر این، افرادی که علاقه‌مند هستند، قادر به دریافت زمین رایگان در این جزیره می‌باشند.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی اعلام کرد: شهریه‌های مصوب هفته آینده، در سامانه مشارکت‌ها نقطه آی آر قرار می‌گیرد و افزایش خودسرانه شهریه، تخلف محسوب می‌شود. همچنین شهریه مدارس غیردولتی، امسال بر اساس 7 شاخص و متناسب با عملکرد هر مدرسه مشخص می‌شود.

کاهش ارتفاع نماگر اصلی تالار شیشه‌ای در حالی اتفاق افتاد که شاخص هم وزن به عنوان نشان‌دهنده روند عمومی قیمت شرکت‌های کوچک و متوسط، عملکردی خلاف جهت به ثبت رساند. شاخص هم‌وزن با افت 0.06 درصدی (معادل 442 واحد) تا پله 715هزار و 731 واحدی پایین رفت.

سید احسان خاندوزی گفت: در کارگروه پیش‌نویس اصلاح مفادی از قانون کار آماده شده است که اصلاح ماده 7 نیز در این حوزه در دستور کار قرار گرفته و اگر مراحل نهایی خود را در دولت سپری کند، جزییات اعلام خواهد شد.

بی‌وای‌دی قصد دارد امروز (سه شنبه 14 مه) در رویدادی در مکزیکو سیتی، کامیون پلاگین هیبریدی جدید خود موسوم به «شارک» را رونمایی کند. اگرچه این شرکت پیشتر اعلام کرده بود که شارک در بازارهای جهانی توزیع خواهد شد، اما در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای عرضه آن در ایالات‌متحده، که بزرگترین بازار پیکاپ جهان است، ندارد. همچنین جزئیات دیگری مانند مشخصات عملکرد و محل تولید این کامیون هیبریدی هنوز...

روبرتو تورس اسپانیایی در خانه تماشاگر تقابل فولاد خوزستان و استقلال بود.

صرافی کوین بیس یکی از قدیمی‌ترین و شناخته شده‌ترین صرافی‌ها برای معاملات ارزهای دیجیتال است. کوین بیس خدمات متنوعی ارائه می‌دهد و امنیت بالایی نیز دارد. کوین بیس در ایران و برای ایرانیان (مثل بسیاری از خدمات بین‌المللی) با محدویت‌های زیادی روبه‌رو است و عملا امکان استفاده از امکانات آن وجود ندارد.

جموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر 2.24 تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل 1.00 درصد کمتر شده است. در حال حاضر 53.78 درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که 0.57 درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

جدید ترین گزارش اوپک نشان می دهد که قیمت نفت ایران افزایش یافته است.

با وجود عملکرد برجسته خود در فصل فعلی، فقط در یک حالت ممکن است ملی‌پوش ازبکستانی پرسپولیس تیم را به مقصد باشگاه جدیدی ترک کند.

کشور وارد چهارمین سال خشکی شده است و این نیاز احساس می شود تا در مصرف آب صرفه جویی صورت گیرد.

مدرسه روزنامه نگاری و مطالعات رسانه بهاران میزگردی با عنوان «موانع امنیت شغلی روزنامه نگاران و راه های تقویت آن » با حضور مهدی رحمانیان مدیر مسئول روزنامه شرق، کامبیز نوروزی حقوقدان رسانه ای و سعید ارکان زاده یزدی مدرس و روزنامه نگار به صورت آنلاین و حضوری برگزار می کند.

نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک، با ابراز این نکته که "پیش‌بینی بازار اجاره مسکن ناپایدار است"، اظهاراتی داشت. وی گفت: "اثرات مثبت تصمیمات دولت در سال گذشته در حوزه مسکن، احتمالاً در سال جاری قابل مشاهده خواهد بود."

محسن باقری گفت: همان طور که بهداشت جهانی WHO آنچه رسمیت دارد را روی سایت خود قرار می‌دهد برای ما نیز باید همین گونه باشد؛ نه اینکه موضوعی با این اهمیت با نامه به یک سری دستگاه‌ها برای اجرا، ابلاغ شود.

بسیاری از کارشناسان معتقند که توسعه میدان نفتی سهراب باعث خشک شدن هورالعظیم خواهد شد.