دوشنبه 9 مهر 1403

گشایش لیگ فوتسال یادبود شهدای ورزشکار دلیجان

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
گشایش لیگ فوتسال یادبود شهدای ورزشکار دلیجان

وزیر ورزش و جوانان با استقبال فرماندار، سلیمی نماینده مجلس و دیگر مسئولین شهری و شهرستان عصر پنجشنبه 29 مهر ماه وارد دلیجان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ عصر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان آیین گشایش لیگ فوتسال یادبود شهدای ورزشکار دلیجان آغاز و از لباس داوری فوتسال دلیجان نیز رونمایی شد.

وزیر ورزش و جوانان در بدو ورود از باشگاه سوارکاری آریا در شهرستان دلیجان بازدید و از توانمندی های این مجموعه ورزشی منحصر به فرد استان به مدیریت سیدمصطفی جلالی، دیدن کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دلیجان در حاشیه این بازدید گفت: با توجه به پتانسیل و زیرساختهای بالای این باشگاه سوارکاری، این آمادگی وجود دارد که یک سالن ورزشی چندمنظوره در این مجمتع احداث شود که جلالی مدیر این مجموعه نیز در گفتگو با وزیر گفت چندین سال است متقاضی ساخت چنین سالنی در این مجموعه است.

حمیدرضا کهریزی افزود: مساحت این باشگاه سوارکاری 10 هکتار است و 20 راس اسب در این باشگاه نگهداری می شود و این باشگاه از سال 95 فعالیت میکند.

وزیر ورزش در ادامه راهی سالن ورزشی 9 دی سپاه شد تا در آیین گشایش لیگ فوتسال یادبود شهدای ورزشکار دلیجان شرکت کند.

در حاشیه این مراسم از لباس اختصاصی داوری فوتسال دلیجان نیز رونمایی شد.

سلیمی نماینده مردم دلیجان و محلات در این آیین گفت: اکنون در یک دوره نوین از مدیریت ورزش قرار داریم و امروز فردی که خود قهرمان میدان‌های بین‌المللی است وزیر ورزش و جوانان است.

علیرضا سلیمی افزود: می‌توان با اراده جوانان و فرزندان وطن آینده بهتری برای کشور رقم زد.

عضو هیات رئیسه مجلس بیان کرد: اقدامات خوبی در دلیجان از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شده اما در زمینه زیرساخت‌های ورزشی نیازمند حمایت جدی است که امید است مورد توجه جدی قرار گیرد.

وزیر ورزش و جوانان پس از آن راهی مجموعه ورزشی هفتم تیر شد تا از نزدیک در جریان مشکلات و خواسته های مدیران این مجموعه قدیمی شهرستان قرار گیرد.

سید حمید سجادی در آخرین برنامه از سفر خود راهی مجموعه ورزشی آزادی شد و از استخر این مجموعه ورزشی بازدید کرد.

در پایان این سفر چند تن از مسئولین هیات های مختلف ورزشی، برخی خواسته ها و مشکلات خود را به اطلاع وزیر رساند.

انتهای پیام /

گشایش لیگ فوتسال یادبود شهدای ورزشکار دلیجان 2
گشایش لیگ فوتسال یادبود شهدای ورزشکار دلیجان 3
گشایش لیگ فوتسال یادبود شهدای ورزشکار دلیجان 4