شنبه 15 اردیبهشت 1403

گلاب آدینه

گلاب آدینه

وب‌گاه خبر آنلاین

سالومه شاهرخی، همسر شهرام عبدلی در مراسم هفتمین روز درگذشت او در پردیس تئاتر شهرزاد، گفت امیدوار است خدا به او قدرتی بدهد که پسرانش را مثل شهرام تربیت کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روز نهم اسفند، پیروز، توله یوز ایرانی ده ماهه که به او لقب پسر ایران را داده بودند، به دلیل نارسایی کلیوی در گذشت و تعدادی از هنرمندان در اینستاگرام خود به مرگ این حیوان واکنش نشان دادند که در ادامه واکنش 20 هنرمند را می‌خوانیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تماشاخانه‌های پایتخت در آخرین روزهای سال خود میزبان 53 اثر نمایشی است که از این میزان 20 اثر مربوط به مخاطبان کودک و نوجوان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نظر مخاطبان درباره برگزاری چهل و یکمین دوره از جشنواره به چهار دسته تقسیم می‌شد، کسانی که این دوره از جشنواره را بسیار خوب دانستند، کسانی که آن را بسیار ناکارآمد دانستند، آن‌هایی که جشنواره چهل و یکم را فرمایشی برشمردند و دشته آخر که جوانگرایی را یکی از نکات مثبت این دوره از جشنواره حساب کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شب گذشته چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر با تمام حواشی برگزار شد و با اهدا جوایز و سیمرغ‌ها به کار خود پایان داد. به‌نظر شما آیا این جشنواره به اهداف خود نزدیک شده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

عکس جدیدی پانته آ بهرام با استایل شیک در کنار مردی غریبه با عنوان همسر او منتشر شده که این موضوع از سمت او تائید یا تکذیب نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پانته‌آ بهرام روز گذشته ویدیویی بیرون داد که خبرساز شده، او در این ویدیو با شمایلی متفاوت ظاهر شده و چیزهایی گفته در باب این که وقتی یک همکار مرد (بازیگران مرد) می‌خواهد مقابل دوربین ظاهر شود باید از قبل جملاتش را مرتب کند و کلی ملاحظات را رعایت کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «ایرانیان»، «قضات»، «مرگ»، «ژیمناستیک تکه‌پاره‌ها»، «چند مرد و چند زن»، «تاناکورا»، «فستیوال غرب»، «فقط یک ساعت آرامش»، «تلقین»، «می‌خواهم میوسوف را ببینم»، «در انتظار آدولف»، «افسانه ببر»، «نماینده ملت»، «عروسی دختر رستم، بانو گسب»، «مسخ»، «موشمرگی»، «جهنم سرد»، «کافه عاشقی»، «شاهزاده‌ی شامپیا»، «جک و لوبیای سحرآمیز»، «کلوچه جادویی»، «گلدونه و...

خبرگزاری مهر

شماره 348 ماهنامه فرهنگی زن و خانواده با نگاهی ویژه به مساله زن و چالش‌های اخیر کشور پیرامون آن منتشر شد و روی پیشخان آمد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: تالار وحدت در چهل سال گذشته شاهد حضور چهره‌هایی همچون پارسا پیروزفر، نوید محمدزاده، صابر ابر، امیر جدیدی، الهام کردا، ستاره اسکندری و... بوده که به عنوان بازیگران برگزیده جشنواره تئاتر فجر روی صحنه این تالار رفته‌اند و جوایز خود را به خانه برده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: دهمین جشنواره تئاتر فجر هرچند عنوان بین‌المللی بر خود نداشت اما اولین دوره این جشنواره است که میزبان گروه‌های خارجی بوده و برای اولین بار بخشی برای اجرای نمایش‌های بین‌الملل در نظر گرفته شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: اجرا کردن یا اجرا نکردن تئاتر؛ این موضوعی است که در سه ماه اخیر به کرات در محافل تئاتری و در گفتگوهای دوستانه درباره آن صحبت شده است.

خبرگزاری تسنیم

در سالروز میلاد حضرت زهرا (س)، نگاهی به تلویزیونی‌هایی که «مادر» در محور آن بوده و فیلم‌های ایرانی که با موضوع مادر ساخته شده‌اند، قابل توجه است.

خبرگزاری دانا

فیلم های سینمایی جذابی آخر هفته مصادف با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: شبکه‌های تلویزیونی برای دو روز آخر هفته، فیلم‌های سینمایی نوستالژی و مادرانه را در کنار چند فیلم جدید تدارک دیده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی برای دو روز آخر هفته، فیلم‌های سینمایی نوستالژی و مادرانه را در کنار چند فیلم جدید تدارک دیده‌اند.