شنبه 29 اردیبهشت 1403

یادواره 230 شهید رسانه و خبرنگار کشور در دانشکده رسانه برگزار می‌شود

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
یادواره 230 شهید رسانه و خبرنگار کشور در دانشکده رسانه برگزار می‌شود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در مراسم مراسم «یادواره شهدای رسانه و خبرنگار» که مهمانان ویژه‌ای همچون خانواده شهیدان «آرمان علی وردی» و «روح الله عجمیان» نیز در آن حضور خواهند داشت، از مقام شامخ شهدای رسانه و با محوریت دو شهید سرافراز خبرگزاری فارس، یعنی شهیدان «صادق نیلی» و «علیرضا برادران نجار» تجلیل خواهد شد. در مراسم «یادواره 230 شهید رسانه» که فردا چهارشنبه سوم خردادماه...

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در مراسم مراسم «یادواره شهدای رسانه و خبرنگار» که مهمانان ویژه‌ای همچون خانواده شهیدان «آرمان علی وردی» و «روح الله عجمیان» نیز در آن حضور خواهند داشت، از مقام شامخ شهدای رسانه و با محوریت دو شهید سرافراز خبرگزاری فارس، یعنی شهیدان «صادق نیلی» و «علیرضا برادران نجار» تجلیل خواهد شد.

در مراسم «یادواره 230 شهید رسانه» که فردا چهارشنبه سوم خردادماه 1402 برگزار خواهد شد، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت. مداحی «حاج امیر عباسی»، شعرخوانی «محسن کاویانی» و تجلیل از خانواده هفت شهید رسانه و حوادث اخیر از جمله برنامه‌های دیگر این مراسم است.

یادواره شهدای رسانه و خبرنگار به همت بسیج دانشجویی دانشکده رسانه، چهارشنبه 3 خردادماه، از ساعت 10 صبح الی 12 در سالن کوثر دانشکده رسانه خبرگزاری فارس واقع در خیابان انقلاب، نرسیده به چهارراه کالج، کوچه سعیدی، بن بست شبنم برگزار خواهد شد.