پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

یزدانی: خدا را شکر از سپاهان بیشتر گل نخوردیم / قهرمانی را نیم فصل اول از دست دادیم

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
یزدانی: خدا را شکر از سپاهان بیشتر گل نخوردیم / قهرمانی را نیم فصل اول از دست دادیم

بازیکن تیم فوتبال استقلال می‌گوید تیمش با خوش‌شانسی تعداد گل بیشتری از سپاهان دریافت نکرده است.

به گزارش ایسنا، سیاوش یزدانی بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل سپاهان در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: این بازی برای حیثیت ما خیلی مهم بود. با توجه به اینکه می‌دانستیم پرسپولیس مقابل پیکان احتمال دارد پیروز میدان باشد، خواستیم در این بازی از خودمان دفاع کنیم. ما در این بازی می‌توانستیم چند گل بزنیم اما در ادامه سپاهان بازی بهتری از خودش نشان داد و خدا را شکر می‌کنم که گلهای بیشتری از سپاهان نخوردیم چون این تیم عملکرد خوبی از خودش نشان داد. نمی‌دانم آخر بازی چطور شد اما شاید شرایط جدول این مساله را به وجود آورد.

او ادامه داد: من در گلی که خوردیم نباید آفسایدگیری می‌کردم، شکل دفاع بعد گلی که خوردیم به هم ریخت.

یزدانی درباره جدایی‌اش از استقلال و پیوستن به سپاهان گفت: من همیشه گفتم به سپاهان علاقه دارم و اخبار حاشیه است. این بازی برای من خیلی مهم بود. من امروز حتی به نیمکت سپاهان نرفتم تا حاشیه‌ای پیش نیاید.

بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره آینده‌اش در این تیم گفت: من حرف‌هایم را زدم. من و چند بازیکن مشکل داریم و ببینیم در آینده چه اتفاقاتی می‌افتد.

او افزود: ما در این فصل قهرمانی می‌خواستیم. زمانی که ما در این فصل در صدر جدول بودیم، هنوز تیم‌ها بازی‌های خود را انجام نداده بودند و در باد صدر جدول خود خوابیدیم. ما در نیم فصل دوم مثل یک تیم قهرمان بازی کردیم و در نیم فصل اول قهرمانی را از دست دادیم و همه می‌دانند که چرا این اتفاق رقم خورده است.

یزدانی درباره مطالباتش گفت: باید ببینیم شرایط چطور پیش می‌رود. در نیم فصل اول مربی من را به دلایل غیرحرفه‌ای و به ناحق اخراج کرد و در همان موقع بود که ما قهرمانی را از دست دادیم.

انتهای پیام