شنبه 5 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس قوه قضاییه، تعرفه مراکز مشاوره خانواده تحت نظارت این قوه را که بنا به پیشنهاد مرکز وکلا تدوین شده است، برای اجرا ابلاغ کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، «مهرداد بذرپاش» در حاشیه برگزاری هفدهمین نشست شورای عالی مسکن که امروز (شنبه، پنجم خرداد) به ریاست «محمد مخبر» سرپرست ریاست جمهوری برگزار شد، اظهار داشت: بیش از 2 میلیون 600 هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت است. وی افزود: این هفته نزدیک به 60 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در سه استان تهران، یزد و سیستان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رئیس قوه قضاییه تعرفه مراکز مشاوره خانواده تحت نظارت این قوه را که بنا به پیشنهاد مرکز وکلا تدوین شده است، برای اجرا ابلاغ کرد. بر اساس ابلاغیه حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای، در اجرای تبصره 4 ماده 59 دستورالعمل نحوه تشکیل و فعالیت مراکز مشاوره خانواده و بنا به پیشنهاد رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، دستورالعمل مذکور...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه گسترش

وزیر راه و شهرسازی، بذرپاش، اعلام کرد که در 48 ساعت آینده، شوراهای مسکن استانی می‌توانند سقف افزایش اجاره‌ها را به شورای عالی مسکن ابلاغ کنند.

وب‌گاه گسترش

طرح قانون جوانی جمعیت یکی از طرح‌های دولت برای تقویت جوانان و جوان سازی کشور محسوب می‌شود. دولت به منظور افزایش جمعیت، زمینه‌های مختلفی را در قالب طرح‌های تشویقی در دستور کار خود قرار داده است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی گفت: 60 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در سه استان تهران، یزد و سیستان و بلوچستان در هفته جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

نرخ تورم سالیانه در اردیبهشت 1403 با کاهش مواجه شده و از 38.8 درصد در فروردین به 37 درصد رسیده است. در بین کالاها مرغ و تخم‌مرغ طی یک ماه گذشته تورم کاهشی داشتند. در ادامه کاهش نرخ قیمت کالا‌ها و خدمات در ماه‌های اخیر، تورم اردیبهشت نیز کاهش پیدا کرد. بنابر اعلام مرکز آمار، اردیبهشت ماه 1403 شاخص قیمت مصرف کننده خانوار‌های کشور به عدد 243 رسیده است که نسبت به ماه قبل، 2.8 درصد افزایش،...

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه قم گفت: مراسم تشییع شهدای خدمت در جای جای کشور آنقدر باشکوه برگزار شد که داغ جانسوز را به حماسه تبدیل کرد و مردم ضربه محکمی را به یاوه گویان و مستکبران وارد کردند.

وب‌گاه فرارو

«شاهد بارش پراکنده باران در برخی از محور‌های استان‌های اردبیل و گیلان هستیم. محور‌های غیر شریانی هشتگرد - طالقان، کمربندی جدید خرانق - یزد، اسپکه - بمپور، یزد - دربید، رباط پشت بادام - بیاضه مسدود است.»

خبرگزاری تسنیم

از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون ساخت بیش از 2.6 میلیون واحد مسکونی آغاز شده که این رقم در مقایسه با طرح مسکن مهر یک رکورد محسوب می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تردد در محورهای شمالی کشور روان و فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حق تقدم واریز سود سهام عدالت در خرداد 1403 مشخص شد! / 17 ناشر سود جاری، سود سنواتی و حق تقدم یک میلیون و 945 هزار و 784 سهامدار را که شامل یک هزار و 672 میلیارد ریال می شود را به حساب سجامی سرمایه گذاران واریز کرده‌اند. به گزارش تجارت‌نیوز، در سومین هفته اردیبهشت، 11 ناشر سود سنواتی و جاری سهامداران خود را از طریق اطلاعات سامانه سجام برای بیش از 500 هزار سهامدار واریز کردند.