شنبه 5 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه گسترش

در این گزارش، قیمت انواع لاستیک خودرو در بازار آزاد را مشاهده کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

نرخ تورم سالیانه در اردیبهشت 1403 با کاهش مواجه شده و از 38.8 درصد در فروردین به 37 درصد رسیده است. در بین کالاها مرغ و تخم مرغ طی یک ماه گذشته تورم کاهشی داشتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی»: امدادگران هلال احمر از زمان آغاز آیین تشییع و بدرقه پیکر رییس‌جمهور شهید در مشهد مقدس تاکنون به هزار و 84 نفر خدمات امدادی سرپایی و انتقالی ارائه کردند

وب‌گاه خبر آنلاین

هواشناسی نسبت به وقوع سیل و تخریب محصولات کشاورزی به 10 استان کشور هشدار داد.

خبرگزاری تسنیم

در دیدار رئیس فدراسیون چوگان با فرمانده ارشد نظامی استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری خبر از احداث استاندارد برای چوگان داده شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک زمین استاندارد چوگان در مرکز ایران احداث شد.

وب‌گاه ورزش سه

مربی فصل گذشته شهداب یزد رسما به این تیم بازگشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس سازمان هواشناسی از صدور هشدار نارنجی برای 10 استان کشور تا روز جمعه خبر داد و گفت: امکان سیلابی شدن مسیرها و تخریب محصولات کشاورزی در پی با تشدید رگباری بارش‌ها پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید محمد حسینی با ابراز تسلیت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهید ایشان، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که ما یک شخصیت برجسته را از دست دادیم و در واقع آیت‌الله رئیسی یک مدیر تراز انقلاب اسلامی بود، مدیری که اخلاص، ایثار، فداکاری و اعتقاد راسخ به انقلاب و آرمان‌های اصیل انقلاب داشت. وی با بیان اینکه شهید رئیسی یک مدیر به‌تمام‌معنا...

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون سابق پارلمانی دولت سیزدهم با تصریح به اینکه در نزدیک سه سال ریاست‌جمهوری آیت‌الله رئیسی حتی لحظه‌ای وی را آرام ندیدیم و استراحت و اوقات فراغت برای این شهید بزرگوار بی‌معنی بود، گفت: رئیس جمهور شهید ما حتی روزهای جمعه هم استراحت نداشت، یا در سفر کاری بود یا در دفتر کار و یا در جلسات مختلف حضور داشت و دائماً پیگیر امور کشور و مردم بود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر علوم با بیان اینکه شهید آیت الله رییسی در خصوص اخراج استادان به بنده تذکر جدی داده بود که مراقب باشم حق کسی ضایع نشود، گفت: در همین خصوص سفر کاری به یزد را ناتمام گذاشتم و برای ارائه گزارش و پیگیری دقیق موضوع به تهران برگشتم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زلفی گل با اشاره به اینکه شهید آیت‌الله رئیسی بسیار حساس بودند تا حقی ناحق نشود، گفت: ایشان در خصوص اخراج استادان به بنده تذکر جدی داده بود که مراقب باشم حق کسی ضایع نشود و در همین خصوص سفر کاری به یزد را ناتمام گذاشتم و برای ارائه گزارش و پیگیری دقیق موضوع به تهران برگشتم.

وب‌گاه خبر آنلاین

شدت بارش امروز (3 خرداد) در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، نیمه شمالی سمنان، گلستان و خراسان شمالی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از ادامه بارش‌ها طی امروز و هفته آتی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیکر آیت الله سید ابراهیم رئیسی پس از تشییع در شهرهای تبریز، قم و تهران، وارد بیرجند شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پیکر آیت الله سید ابراهیم رئیسی برای تشییع وارد بیرجند شد.