شنبه 5 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه الف

پیکر مطهر آیت الله سید ابراهیم رئیسی پس از تشییع تاریخی در شهرهای تبریز، قم و تهران روز پنجشنبه سوم خرداد در آغوش مردم خراسان جنوبی قرار گرفت تا مردم دیار خاوران میزبان آخرین سفر استانی رئیس جمهور شهید باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

هواپیمای تهران _ کرمان به علت افزایش ریزگردها در کرمان در فرودگاه یزد نشست.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

ریزگردها پرواز تهران _ کرمان را لغو کرد.

وب‌گاه گسترش

به دلیل محدودیت دید ناشی از گرد و خاک، پرواز تهران - کرمان بطور اضطراری در فرودگاه یزد فرود آمد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پرواز شماره 4023 متعلق به شرکت هواپیمایی زاگرس به علت وجود گرد خارک و کمی دید (حدود 800 متر) برابر درخواست خلبان از 30 مایلی شمال‌غربی فرودگاه بین‌المللی کرمان در ساعت 6 و 25 دقیقه به سمت فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی یزد ادامه مسیر داده است. هم اکنون خدمه و مسافران پرواز در فرودگاه یزد منتظر اعلام هواشناسی مبنی بر بهبود دید در فرودگاه بین‌المللی...

وب‌گاه عصر ایران

این پرواز با 150 نفر مسافر قرار بود ساعت 6 و 30 دقیقه در فرودگاه کرمان به زمین نشسته و ساعت 7 و 30 دقیقه به تهران بازگردد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌پرواز تهران کرمان به علت دید کم حاصل از گرد و خاک به ناچار در یزد فرود آمد. پرواز تهران کرمان به علت دید کم حاصل از گرد و خاک به ناچار در یزد فرود آمد. بنابر اعلام روابط عمومی فرودگاه‌های استان کرمان پرواز شماره 4023 متعلق به شرکت هواپیمایی زاگرس با هواپیمای ایرباس 320به علت وجود گرد خاک و کمی دید (حدود 800متر) برابر درخواست خلبان از 30 مایلی شمال غربی فرودگاه بین المللی کرمان در ساعت...

وب‌گاه فرارو

مدیر کل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: به دلیل استمرار کمی دید به علت گرد و خاک پرواز شماره (1054) هواپیمایی ماهان از کرمان به تهران لغو شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت صمت شرایط جدید خرید و ثبت‌نام لاستیک دولتی را اعلام کرد. وزارت صمت شرایط جدید خرید و ثبت‌نام لاستیک دولتی را اعلام کرد. به گزارش عرشه آنلاین، شرایط جدید خرید و ثبت‌نام لاستیک‌های رینگ 13 و 14 اعلام شد. طبق ابلاغیه وزارت صمت، برای تایرهای رینگ 13 و 14، فقط در سال، چهار حلقه تایر با یک کد ملی، شماره شاسی و موتور امکان خرید وجود دارد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی صنعت آب گفت: با وقوع بارش مناسب و متوازن در سطح کشور، ورودی به سدهای کشور در شرایط مساوی با سال گذشته قرار گرفت البته همچنان 15 درصد سدهای مهم کشور دارای پرشدگی کمتر از 20 درصد هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حالی برگزار شد که جای خالی سیدابراهیم رئیسی و محمد علی آل هاشم بر روی کرسی های نمایندگی شان، جلب توجه می کرد.

خبرگزاری تسنیم

رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با قهرمانی استان اصفهان به پایان رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هیئت‌رئیسه سنی ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری مشخص شد.