شنبه 5 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه خبر آنلاین

اصفهان را تصور کنید که زاینده‌رودش به جای آب پر از شکاف‌های عمیق است. دیگر در میدان نقش جهانش خبری از رفت‌وآمد مردم و گردشگران نیست. شهر خالی از سکنه شده و بیغوله.

خبرگزاری تسنیم

سریال «پشت پرده» که آداب و رسوم، فرهنگ و هویت خانواده‌های یزدی را به تصویر می‌کشد، از 29 اردیبهشت از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آمارهای ثبت احوال حکایت از این دارد که یزدی‌ها با میانگین سن فوت 68 سال، عمر بیشتری نسبت به میانگین کشوری با متوسط سن فوت 66.2 درصد دارند به نحوی که گزارشهای آماری نیز یزد را از نظر کمترین نرخ وفات در رتبه‌ی هفتم کشور قرار داده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز و فردا در مناطقی از اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان، یزد، شمال سمنان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، اصفهان، کرمان، فارس، بوشهر، نیمه شمالی آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ارتفاعات زنجان،...

خبرگزاری تسنیم

اسامی داوران بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور مشخص و اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هر دانه لاستیک سایز 13 یک میلیون و پنجاه هزار تومان و سایز 14 یک میلیون و 160 هزار تومان شد. در سال 1403 دریافت لاستیک دولتی با کمی تغییرات همراه بوده و برای دریافت آن شماره شاسی و شماره موتور هم مورد نیاز است. اما به طور کلی برای دریافت این محصول به مدارکی مانند برگ سبزخودرو، کارت ماشین و کارت ملی صاحب خودرو نیاز است. برای دریافت لاستیک دولتی می توانید به نشانی اینترنتی kala.ntsw.ir...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی در 23 استان از جمله تهران طی امروز و فردا خبر داد و اعلام کرد در برخی مناطق بارش‌های سیل‌آسا می‌بارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رتبه‌بندی دانشگاه‌های جوان تایمز، بهترین دانشگاه‌های جهان را که 50 سال سن یا کمتر دارند را فهرست می‌کند. جدول بر اساس همان شاخص‌های عملکردی رتبه‌بندی شاخص دانشگاه جهانی است، اما وزن‌ها به گونه‌ای تنظیم شده‌اند که وزن کمتری به شهرت داده شود. نسخه‌های 2024 رتبه‌بندی به‌روزرسانی‌های قابل توجهی را برای روش اصلی معرفی می‌کند. دانشگاه‌ها در تمام مأموریت‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور تا پایان ماه جاری خبر داد.

وب‌گاه الف

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور تا پایان ماه جاری خبر داد.

وب‌گاه فرارو

پایگاه رتبه‌بندی تایمز، رتبه‌بندی دانشگاه‌های جوان دنیا را در سال 2024 منتشر کرد و در این فهرست 46 دانشگاه از جمهوری اسلامی ایران در رتبه‌بندی حضور دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی امروز برای 21 استان بارش شدید باران همراه با تگرگ پیش بینی و اعلام کرد: بارش‌ها تا شنبه در اکثر نقاط کشور ادامه خواهد داشت. سازمان هواشناسی امروز برای 21 استان بارش شدید باران همراه با تگرگ پیش بینی و اعلام کرد: بارش‌ها تا شنبه در اکثر نقاط کشور ادامه خواهد داشت. به گزارش عرشه آنلاین، پیش بینی کلی بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی، امروز و فردا در...

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه 4 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 38 و 40 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی امروز برای 21 استان بارش شدید باران همراه با تگرگ پیش بینی و اعلام کرد: بارش‌ها تا شنبه در اکثر نقاط کشور ادامه خواهد داشت.