شنبه 5 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خلیج فارس و تنگه هرمز طی پنج روز آینده دریای عمان شنبه و یکشنبه و دریای خزر از شنبه تا دوشنبه مواج است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر ستاد جوانی جمعیت وزارت راه و شهرسازی گفت: از ابتدای سال 1402 تاکنون 146 هزار و 200 نفر از مشمولان طرح جوانی جمعیت دارای سه فرزند و بیشتر برای دریافت زمین تایید نهایی شدند و در قالب سه پویش «قربان تا غدیر»، «پیامبر رحمت» و «خانواده مهدوی» 70 هزار و 250 نفر افراد مشمول توانستند زمین‌های خود را دریافت کنند.

وب‌گاه الف

تجربه‌ای که در مناقشه اخیر میان طلافروشان و دولت حاصل شد، نشان داد که با وجود تسهیلات مختلف و همکاری‌های لازمی که صورت می‌گیرد، الزام به شفافیت با مقاومت‌های بسیاری روبرو خواهد شد. اگر دولت بنا دارد منافذ فرار مالیاتی، معاملات غیرشفاف و قاچاق را ببندد و قدمی برای قرارگرفتن اقتصاد در مسیر صحیح بردارد، نباید از تصمیمی که گرفته منصرف شود و قطعاً در نیل به این اهداف، مردم هم همراهی لازم...

وب‌گاه فرارو

اصفهان تا سال 1409 بیابان می‌شود؟ این سؤالی است که پاسخ مثبت به آن شوک‌آور است. اصفهان را تصور کنید که زاینده‌رودش به جای آب پر از شکاف‌های عمیق است. دیگر در میدان نقش جهانش خبری از رفت‌وآمد مردم و گردشگران نیست. شهر خالی از سکنه شده و بیغوله. رضا اسلامی، کارشناس فرونشست درباره دلایلش برای ترسیم چنین آینده‌ای در 6سال آینده می‌گوید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اصفهان تا سال1409 بیابان می‌شود؟ این سوالی است که پاسخ مثبت به آن شوک‌آور است. اصفهان را تصور کنید که زاینده‌رودش به جای آب پر از شکاف‌های عمیق است. دیگر در میدان نقش جهانش خبری از رفت‌وآمد مردم و گردشگران نیست. شهر خالی از سکنه شده و بیغوله. رضا اسلامی، کارشناس فرونشست درباره دلایلش برای ترسیم چنین آینده‌ای در 6سال آینده می‌گوید فاطمه علی‌اصغر در دنیای اقتصاد نوشت اصفهان تا سال 1409بیابان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اصفهان تا سال1409 بیابان می‌شود؟ این سوالی است که پاسخ مثبت به آن شوک‌آور است. اصفهان را تصور کنید که زاینده‌رودش به جای آب پر از شکاف‌های عمیق است. دیگر در میدان نقش جهانش خبری از رفت‌وآمد مردم و گردشگران نیست. شهر خالی از سکنه شده و بیغوله. رضا اسلامی، کارشناس فرونشست درباره دلایلش برای ترسیم چنین آینده‌ای در 6سال آینده می‌گوید.

وب‌گاه عصر ایران

تصاویری از بارش شدید باران در صادق آباد تفت یزد منتشر شده است. همچنین سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور نسبت به بارش شدید باران و وزش باد در نیمی از استان‌های کشور هشدار داد.

وب‌گاه ورزش سه

مدافع اسبق استقلال و مربی کنونی چادرملو یزد با انتشار یک استوری جنجالی اتهاماتی به استقلال خوزستان وارد کرده و از شکست آنها برابر حریف به نوعی به عنوان کارما یاد کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

آمبولانس در حال انتقال بیمار سکته قلبی از بیمارستان خاتم الانبیا (ص) ابرکوه به بیمارستان سیدالشهدا (ع) یزد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی از علاقمندان ورزش کوهنوردی خواست در روزهای آینده از صعود به قله بپرهیزند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی از علاقمندان ورزش کوهنوردی خواست در روزهای آینده از صعود به قله بپرهیزند.

وب‌گاه فرارو

کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر گفت: «توفان تندری برای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، گیلان، غرب مازندران، زنجان، قزوین، البرز، قم، تهران، شمال شرق خوزستان و جنوب لرستان پیش‌بینی شده‌است.»

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ نحوه تقسیم‌بندی پارکینگ‌های 14گانه برای مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را تشریح کرد.

وب‌گاه الف

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی از تشدید و تداوم بارشها در 17 استان کشور تا پایان هفته جاری خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی کشور نسبت به رگبار باران، رعدو برق، تگرگ، صاعقه، وزش باد نسبتا شدید تا شدید، گردوخاک و کاهش دما در تهران و هشت استان دیگر هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معلمان جهادگر توسط رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش و محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور تقدیر شدند. به گزارش عرشه آنلاین، 24 معلم جهادگر از سراسر کشور امروز معرفی و تقدیر شدند. اولین جشنواره ملی معلمان جهادی امروز برگزار شد.