چهارشنبه 2 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه الف

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: خبر کمبود لجستیک و سردخانه برای پوشش حادثه طبس صحت ندارد و در این زمینه از ظرفیت استان خراسان جنوبی و یزد در حال استفاده هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: خبر کمبود لجستیک و سردخانه برای پوشش حادثه طبس صحت ندارد و در این زمینه از ظرفیت استان خراسان جنوبی و یزد در حال استفاده هستیم.

خبرگزاری تسنیم

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی تهران به همراه 33 مرکز بسیج دانشجویی در نامه‌ای به وزیر بهداشت نکاتی را درباره بازگشت تمامی دانشجویان دارای محکومیت انضباطی به دانشگاه مطرح کرد.

وب‌گاه الف

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از برگزاری جلسه ویژه کمیسیون اجتماعی برای بررسی حادثه معدن طبس خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم تهرانی در فصل دومش در لیگ برتر والیبال ایران به قهرمانی می اندیشد.

خبرگزاری تسنیم

دهمین دوره نمایشگاه ایران‌نوشت در حالی به کار خود پایان داده است که آن را می‌توان فصل جدیدی در جلب حمایت خانواده‌های ایرانی از نوشت‌افزار ایرانی دانست.

وب‌گاه ورزش سه

فدراسیون شمشیربازی در نظر دارد رقابت‌های انتخابی و پس از آن اردوی تیم امید اسلحه اپه را برگزار کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی در سال 1403 چهارم مردادماه 1403 به طور همزمان در دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در شهر‌های اصفهان، اهواز، بابل، ساری، تبریز، ارومیه، تهران، زاهدان، کرمانشاه، شیراز، بندرعباس، قزوین، کرمان، رشت، مشهد، همدان و یزد برگزار شد. کارنامه علمی سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی دندانپزشکی...

وب‌گاه گسترش

یکی از مسائلی که این روزها برای مردم ایجاد مشکل کرده، خرید لاستیک با قیمت مناسب است که به دغدغه‌ای برای بسیاری تبدیل شده است. لاستیک‌ها به عنوان تنها نقطه تماس خودرو با جاده، نقش حیاتی در ایمنی و عملکرد خودرو ایفا می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

نخستین روز مسابقات والیبال پیشکسوتان به میزبانی هیئت استان‌های زنجان، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، مرکزی، کردستان، تهران، یزد برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

اردوی آماده سازی تیم های شمشیربازی زیر 23 سال بانوان در هر سه اسلحه فلوره، سابر و اپه به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.

خبرگزاری مهر

فدراسیون شمشیربازی در نظر دارد رقابت‌های انتخابی و پس از آن اردوی تیم امید اسلحه اپه را برگزار کند. به همین منظور هشت بازیکن به حضور در این رقابت ها دعوت شده‌اند.

خبرگزاری مهر

نتایج نهایی سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی دندانپزشکی سال 1403 تا پایان هفته اعلام می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مقابل یک مدرسه دخترانه در یزد بنری با مضمون جلوگیری از ثبت نام دانش آموزان افغان در این مدرسه نصب شده است مقابل یک مدرسه دخترانه در یزد بنری با مضمون جلوگیری از ثبت نام دانش آموزان افغان در این مدرسه نصب شده است به گزارش عرشه آنلاین؛ بنری که در ورودی یک مدرسه در اکرم آباد یزد در فضای مجازی منتشر شده که در آن از قول اهالی این منطقه ذکر شده «ما به هیچ عنوان راضی به ثبت نام اتباع خارجه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مجمع 5 شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چند سالی می‌شود مدیران رده بالای نظام سلامت درباره خالی ماندن ظرفیت برخی از رشته‌های آزمون دستیاری هشدار می‌دهند؛ رشته‌هایی مانند قلب، اورژانس، اطفال و بیهوشی که جزو رشته‌های کم درآمدتر تلقی شده و چهره‌های نظام سلامت به صراحت می‌گویند این کم‌درآمد بودن موجب‌شده جذابیت چنین رشته‌هایی برای ادامه تحصیل رزیدنت‌ها کاهش یابد.