چهارشنبه 2 آبان 1403

یزد

یزد

خبرگزاری مهر

حتی بعضی‌ها دشنه‌هایشان را به کمربندهایشان بسته بودند. چندنفری هم بودند که چاقوی دسته‌زنجان با خودشان داشتند. این‌ها نسبت به بقیه جوان‌تر بودند. بعضی‌ها پیراهن مانتی‌گل تنشان کرده بودند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی، تعداد فوتی های حادثه معدن طبس را تا ساعت 7:25 19 نفر و تعداد مجروحان رهاسازی شده را 17 نفر اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدعلی آخوندی صبح امروزدر جمع خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه حادثه تلخی ساعت 21 شب گذشته به دلیل تصاعد آنی گاز متان در محل یکی از تونل‌های معدن زغال‌سنگ شرکت معدنجو رخ داد که موجب انفجار شد.

وب‌گاه فرارو

محمدعلی آخوندی صبح امروزدر جمع خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه حادثه تلخی ساعت 21 شب گذشته به دلیل تصاعد آنی گاز متان در محل یکی از تونل‌های معدن زغال‌سنگ شرکت معدنجو رخ داد که موجب انفجار شد.

خبرگزاری مهر

بیرجند - مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی، تعداد فوتی‌های حادثه معدن طبس را تا ساعت 7:25 امروز 19 نفر و تعداد مجروحان رهاسازی شده را 17 نفر اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معضلات اجتماعی از افسردگی و اعتیاد گرفته تا روابط بدون چهارچوب و افزایش میل به خودکشی در جامعه طی سال‌های اخیر روند افزایشی داشته است، معضلاتی که پای آن به جامعه دانشگاهی و به شکل ویژه‌تر میان دانشجویان خوابگاهی هم باز شده و در کنار آن ورود نسل Z به دانشگاه‌ها به‌دلیل نوع نگاه و ذائقه متفاوت آنها در حوزه‌های مختلف فرهنگی وضعیت را برای دانشگاه‌ها متفاوت کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک فعال محیط‌زیست در گفت‌وگو با خبرآنلاین می‌گوید: «مطابق گزارشی که کمیته سازگاری با خشکسالی وزارت کشور ارائه کرده است، بخشی از آبخوان‌های ما تا 15 سال دیگر کاملاً خشک خواهند شد و ما مجبوریم به مهاجرتی بزرگ از ایران مرکزی، که فاقد آب خواهد بود، تن بدهیم. تبعات این اتفاق همین حالا هم به صورت «فرونشست زمین» قابل مشاهده است.»

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی چادرملو یزد می‌گوید که بابت برگزاری دیدار تیمش در زمین باکیفیت غدیر، از مسئولین برگزاری مسابقه تشکر می‌کند.

خبرگزاری مهر

دیدار تیم های فوتبال استقلال خوزستان و چادرملو با نتیجه تساوی به پایان رسید.

وب‌گاه ورزش سه

دو تیم خوب استقلال خوزستان و چادرملو در دیداری از هفته پنجم لیگ برتر، در استادیوم غدیر اهواز به مصاف هم رفته اند.

وب‌گاه ورزش سه

استقلال خوزستان با یک تغییر نسبت به بازی قبل برابر شمس آذر، به مصاف چادرملو می رود.

وب‌گاه ورزش سه

چادرملو بدون تغییر نسبت به بازی قبل برابر نساجی، به مصاف استقلال خوزستان می رود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مردم در انگلستان از سیستم مرسوم فرمان در سمت چپ خودرو استفاده نمی‌کنند و این الگو را کشورهای دیگری نیز پی گرفته‌اند. سوالی که سال‌هاست ذهن مردم را درگیر کرده، این است که علت این کار چیست؟ مردم در انگلستان از سیستم مرسوم فرمان در سمت چپ خودرو استفاده نمی‌کنند و این الگو را کشورهای دیگری نیز پی گرفته‌اند. سوالی که سال‌هاست ذهن مردم را درگیر کرده، این است که علت این کار چیست؟ به گزارش...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تردد در آزادراه تهران - شمال مسیر (رفت و برگشت) روان است ضمن اینکه محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی می باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تردد در آزادراه تهران - شمال مسیر (رفت و برگشت) روان است ضمن اینکه محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی می باشند.

خبرگزاری تسنیم

مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: تردد کلیه وسایل نقلیه از محور کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع می باشد.