چهارشنبه 2 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه مشرق نیوز

دیدار تیم‌های پرسپولیس با چادرملو و همچنین مسابقه استقلال ایران - النصر عربستان در صورت تأیید شرایط ورزشگاه تختی، در این استادیوم برگزار خواهند شد.

وب‌گاه ورزش سه

تمرینات تیم شهداب برای حضور در لیگ برتر والیبال پس از یک هفته استراحت آغاز می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

دیدار تیم‌های پرسپولیس با چادرملو و همچنین مسابقه استقلال ایران - النصر عربستان در صورت تأیید شرایط ورزشگاه تختی، در این استادیوم برگزار خواهند شد.

وب‌گاه الف

صبح امروز احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان با حضور در مجموعه ورزشی تختی از ورزشگاه فوتبال درحال بازسازی این ورزشگاه و دیگر بخشهای این مجموعه بازدید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در جریان این بازدید که سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و شکیبا مهر مدیر کل دفتر فنی و نظارت بر اماکن ورزشی حضور داشتند، وزیر ورزش و جوانان، بازسازی این مجموعه بر اساس استاندارد‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا را مورد تاکید قرار داد و گفت بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، استانداردسازی...

وب‌گاه ورزش سه

وزیر ورزش و جوانان از استادیوم تختی بازدید و برای بازسازی این ورزشگاه ابراز امیدواری کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، 34 مرکز بسیج دانشجویی سراسر کشور در نامه‌ای خطاب به محمدرضا ظفرقندی، وزیر بهداشت درخصوص بازگشت تمامی دانشجویان دارای محکومیت انضباطی به دانشگاه نوشتند. متن این نامه به شرح زیر است: جناب آقای دکتر ظفرقندی وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با عرض سلام و تبریک هفته وحدت، به عرض می‌رساند بسیج دانشجویی، فارغ از نگرش‌های سیاسی، همواره بنا را بر...

خبرگزاری مهر

احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان با حضور در مجموعه ورزشی تختی از ورزشگاه فوتبال درحال بازسازی این ورزشگاه و دیگر بخشهای این مجموعه بازدید کرد.

خبرگزاری تسنیم

در سیزدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس، علاوه بر بازدید بیش از 100 هزار نفری از نمایشگاه، بالغ بر 22.3 هزار میلیارد ریال قرارداد و تفاهم‌نامه تبادل فناوری به ثبت رسید.

وب‌گاه فرارو

«مطابق گزارشی که کمیته سازگاری با خشکسالی وزارت کشور ارائه کرده است، بخشی از آبخوان‌های ما تا 15 سال دیگر کاملاً خشک خواهند شد و ما مجبوریم به مهاجرتی بزرگ از ایران مرکزی، که فاقد آب خواهد بود، تن بدهیم. تبعات این اتفاق همین حالا هم به صورت «فرونشست زمین» قابل مشاهده است.»

وب‌گاه گسترش

شش ماه پیش، کمتر کسی می‌توانست پیش‌بینی کند که چنین حوادثی به وقوع بپیوندد. به عنوان مثال، سقوط هواپیمای شهید رئیسی یا مهاجرت به دلیل کمبود دارو، مسائلی هستند که شاید به سختی قابل باور باشند. در این مقاله، به بررسی برخی از این رویدادها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

خبرگزاری میزان

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رویکرد دستگاه قضا در مبارزه با فساد اعتمادسازی را افزایش می‌دهد گفت: در پرونده‌های فساد باید از قضات و بازپرس‌های معتبر استفاده شود تا مردم در کوتاه‌ترین زمان نتیجه کار را ببینند.

وب‌گاه فرارو

معضلات اجتماعی از افسردگی و اعتیاد گرفته تا روابط بدون چهارچوب و افزایش میل به خودکشی در جامعه طی سال‌های اخیر روند افزایشی داشته است؛ معضلاتی که پای آن به جامعه دانشگاهی و به شکل ویژه‌تر میان دانشجویان خوابگاهی هم باز شده و در کنار آن ورود نسل Z به دانشگاه‌ها به‌دلیل نوع نگاه و ذائقه متفاوت آن‌ها در حوزه‌های مختلف فرهنگی وضعیت را برای دانشگاه‌ها متفاوت کرده است.

وب‌گاه الف

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی، تعداد فوتی‌های حادثه معدن طبس را تا ساعت 7:25 امروز 19 نفر و تعداد مجروحان رهاسازی شده را 17 نفر اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تعداد کشته شدگان حادثه انفجار گاز در معدن زغال سنگ معدنجو در طبس به 19 نفر رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: 17 مصدوم در حادثه انفجار معدن طبس نجات یافتند و امدادگران همچنان مشغول جست و جو و نجات کارگران محبوس در معدن هستند.