چهارشنبه 2 آبان 1403

یزد

یزد

خبرگزاری تسنیم

فدراسیون شمشیربازی در نظر دارد رقابت‌های انتخابی و پس از آن اردوی تیم امید اسلحه اپه را برگزار کند.

خبرگزاری تسنیم

مجمع 5 شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی با اشاره به اینکه پاییز امسال خشک و کم‌بارش است، گفت: کشاورزان ریسک کاشت محصولات را با توجه به میزان بارش‌ها برعهده بگیرند تا دچار خسارت نشوند.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی با اشاره به اینکه پاییز امسال خشک و کم‌بارش است، گفت: کشاورزان ریسک کاشت محصولات را با توجه به میزان بارش‌ها برعهده بگیرند تا دچار خسارت نشوند.

وب‌گاه گسترش

محمدعلی آخوندی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی، در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد: متأسفانه شب گذشته در ساعت 21، به دلیل افزایش ناگهانی گاز متان در یکی از تونل‌های معدن زغال‌سنگ شرکت معدنجو، حادثه‌ای تلخ رخ داد که منجر به انفجار شد.

خبرگزاری تسنیم

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان برای توسعه هوش مصنوعی در ایران پرداخته است. مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان، از امضای قرارداد کارگزاری خبر داد و بر لزوم تقویت منابع انسانی و برگزاری دوره‌های آموزشی تأکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل باشگاه چادرملو اردکان با اشاره به برخی فشارها و مصاحبه‌های مسئولان استان یزد در ارتباط با این باشگاه گفت: توقع داریم مسئولان در سال اول حضور چادرملو از آن حمایت کنند نه اینکه باشگاه را با فشارهای زیاد روبه‌رو کنند.

وب‌گاه فرارو

با اعلام رسمی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، دیدار پرسپولیس و چادرملو در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

با اعلام رسمی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، دیدار پرسپولیس و چادرملو در ورزشگاه تختی برگزار می شود.

خبرگزاری دانشجو

دیدار تیم‌های استقلال و هوادار تهران در رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه شهر قدس برگزار خواهد شد. این دیدار از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر بوده و با توجه به اینکه در همان روز پرسپولیس در ورزشگاه تختی میزبان چادرملوی یزد است سازمان لیگ قصد دارد دیدار آبی‌پوشان را در شهر قدس برگزار کند. دیدار استقلال و پرسپولیس مقابل حریفان در هفته هفتم لیگ برتر، شنبه 14 مهر برگزار می‌شود. انتهای پیام

وب‌گاه فرارو

دیدار تیم‌های استقلال و هوادار تهران در ورزشگاه شهر قدس برگزار خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

سرپرست چادرملو می‌گوید که اگر یزدی ها در بازی دیروز از فرصت‌هایشان استفاده می‌کردند، می‌توانستند دست پر از زمین خارج شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با افزایش نگرانی‌ها درباره کیفیت آب شرب و تاثیر مستقیم آن بر سلامت افراد، توجه به دستگاه‌های تصفیه آب خانگی بیش از پیش ضروری به نظر می‌رسد.

وب‌گاه ورزش سه

علی خدادادی و محمد آبشک در به ثمر رساندن زیباترین گل های هفته پنجم لیگ برتر بازماندند.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر ورزش و جوانان از استادیوم تختی بازدید و برای بازسازی این ورزشگاه ابراز امیدواری کرد.