یک‌شنبه 27 خرداد 1403

یک بازیکن از آکادمی پرسپولیس رقیب سروش

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
یک بازیکن از آکادمی پرسپولیس رقیب سروش

به نظر می رسد یکی از بازیکنان سابق آکادمی پرسپولیس رقیب سروش رفیعی برای بازی در ترکیب اصلی باشد.

به گزارش "ورزش سه"، با محرومیت سروش رفیعی از بازی با هوادار، سینا اسدبیگی در دیدار با هوادار در ترکیب اصلی قرار گرفت و نمایش قابل قبولی ارائه داد.

اسدبیگی که قبل از آن در دو دیدار جام حذفی مقابل آلومینیوم و دیدار لیگ برتری مقابل نساجی در قائمشهر درخشیده و دو پاس گل تماشایی داده و حتی موفق به گلزنی هم شده بود حالا رقیبی جدی برای سروش رفیعی برای حضور مقابل استقلال خوزستان به حساب می آید.

اسدبیگی این فصل خیلی کمتر از فصل قبل برای پرسپولیس بازی کرده و در نیم فصل صحبت های زیادی درباره جدایی اش وجود داشت و چند باشگاه لیگ برتری خواستار به خدمت گرفتنش بودند اما در پرسپولیس ماند تا در دقایقی که نصیبش می شود خودنمایی کند.

در حالی که برخی بازیکنان پرسپولیس بعد از نیمکت نشینی در نیم فصل دوم نتوانستند در زمان‌های به دست آورده شرایط خوبی داشته باشند و بی انگیزه نشان دادند اما اسدبیگی از فرصت‌هایی که نصیبش شد بهترین بهره را برد و حالا کاری کرده که می توان برای او در دیدار مقابل استقلال خوزستان شانس بازی قائل شد.هر چند این هافبک 26 ساله نسبت به سروش رفیعی تجربه بسیار کمتری در لیگ برتر دارد و شاید قدرت پاسوری رفیعی و میدانداری او را نداشته باشد اما در عوض دوندگی بیشتری دارد و شوتزن هم هست.

نکته جالب در مورد اسدبیگی اینکه او حدود 9 سال پیش در تیم جوانان پرسپولیس بازی می کرد و به نوعی محصولی از آکادمی سرخ هاست هر چند مدت زیادی در آکادمی این باشگاه نماند و به باشگاه پیکان رفت. به هر حال در شرایطی که از محصولات فعلی آکادمی پرسپولیس تقریبا هیچ بازیکنی به ترکیب اصلی پرسپولیس نزدیک نیست اسدبیگی تنها بازیکن سابق آکادمی پرسپولیس به حساب می آید که می تواند در بازی حساس جمعه شب به ترکیب اصلی تیمش برسد.

یک بازیکن از آکادمی پرسپولیس رقیب سروش 2