دوشنبه 2 مهر 1403

‌فوری | قرعه کشی بزرگ سایپا 4 مهر 1403 در راه است؟

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع
‌فوری | قرعه کشی بزرگ سایپا 4 مهر 1403 در راه است؟

گروه خودروسازی سایپا به منظور افزایش عرضه محصولات و تنظیم قیمت بازار، قصد دارد شرایط فروش ویژه‌ای برای خودرو کوییک GXR-L، تولید شرکت پارس خودرو، فراهم کند.

طرح به متقاضیان عادی، طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و همچنین جایگزینی خودروهای فرسوده اختصاص دارد و از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات این شرکت به اجرا در خواهد آمد.

گروه خودروسازی سایپا از روز چهارشنبه، چهارم مهرماه، اقدام به اجرای طرح فروش خودرو کوییک GXR-L تولید شرکت پارس‌خودرو خواهد کرد. این گروه به منظور افزایش عرضه محصولات و تنظیم قیمت‌ها در بازار، شرایط فروش ویژه‌ای برای خودرو کوییک GXR-L در نظر گرفته است. این طرح شامل متقاضیان عادی، طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، و همچنین جایگزینی خودروهای فرسوده می‌شود و از طریق وب‌سایت فروش اینترنتی محصولات این شرکت به اجرا در خواهد آمد.

در این طرح فروش که از روز چهارشنبه هفته جاری (چهارم مهر ماه) آغاز می‌شود، متقاضیان از ساعت 10 صبح تا زمان تکمیل ظرفیت فرصت دارند که از طریق سایت فروش اینترنتی گروه سایپا به نشانی saipa.iranecar.com اقدام کنند.

طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، به صورت پیش ثبت‌نام انجام و پس از استعلام، پالایش و احراز شرایط متقاضی از سازمان ثبت احوال کشور امکان واریز وجه برای متقاضیان فعال می شود.

همچنین در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده نیز به صورت پیش‌ثبت‌نام، ثبت‌نام انجام و پس از استعلام، پالایش و احراز شرایط متقاضی از ستاد نوسازی خودروهای فرسوده امکان واریز وجه برای متقاضیان فعال می‌شود.

یادآوری می شود متقاضیان می‌توانند جهت تسهیل در فرآیند ثبت نام، قبل از زمان شروع ثبت نام به آدرس قید شده مراجعه کرده و نسبت به ثبت و یا به روز رسانی اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند. گفتنی است که این ششمین دوره از عرضه محصول کوییک GXR-L در سال جاری است.