سه‌شنبه 17 مهر 1403

10 هزار محله کشور در روز عید غدیر مهمانی برپا می‌کنند

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
10 هزار محله کشور در روز عید غدیر مهمانی برپا می‌کنند

حجت‌الاسلام مهرداد جعفری دبیر مهرواره محله همدل در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری طرح «مهمونی محله» همزمان با برگزاری مهمانی غدیر در شهرهای مختلف اظهار داشت: در طرح «مهمونی محله» قرار است، در 10 هزار محله سراسر ایران به عشق امیرالمومنین علی (ع) و گرامیداشت عید غدیرخم به دست مردم و با محوریت مسجد مهمانی برپا شود.

گره‌گشایی از مردم محله به عشق علی (ع)

وی افزود: در این مهمانی، امام محله، بانوی فعال مسجدی، بسیجی، جهادی، هیأتی و... تلاش می‌کنند با کمک مردم و با انجام اموری از قبیل اطعام، هدیه اسباب بازی به کودکان، ایستگاه صلواتی و پخش شیرینی و شربت، برپایی جشن و سرود و مولودی‌خوانی و همچنین گره‌گشایی از مردم محله به عشق علی (ع) عید غدیر را گرامی بدارند و شکر آن را به جای آورند.

جعفری تصریح کرد: در طرح «مهمونی محله» علاوه بر برگزاری جشن و مهمانی در محلات، تلاش می‌شود با تولید محتوا درباره الگوی امامت به عنوان آیین حکمرانی اسلام و همچنین آماده‌سازی بسته‌های محتوایی تحت عنوان «ره توشه ولایت» و انتشار آن به همه فعالان فرهنگی و مسجدی جهت ترویج فرهنگ غدیر کمک شود.

110 پیشنهاد و ایده برای گره‌گشایی از مردم

دبیر مهرواره محله همدل گفت: همچنین ذیل طرح «مهمونی محله» طی فراخوانی با عنوان «به عشق علی» به مردم محلات سراسر ایران 110 پیشنهاد و ایده گره‌گشایی داده می‌شود و از آنها خواسته می‌شود، تصاویر کارها و گره‌گشایی‌هایی را که در محله‌شان به عشق علی (ع) در ایام دهه ولایت و امامت انجام می‌دهند، برای دبیرخانه مهرواره محله همدل و ستاد برگزاری طرح «مهمونی محله» بفرستند.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

امیرغدیر

مهرداد جعفری مهمانی 10 کیلیومتری غدیر مهمانی کیلومتری غدیر سرود مسجد هدیه اسباب بازی طرح مهمونی محله این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
10 هزار محله کشور در روز عید غدیر مهمانی برپا می‌کنند 2
10 هزار محله کشور در روز عید غدیر مهمانی برپا می‌کنند 3