سه‌شنبه 17 مهر 1403

15 هزار بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در زنجان توزیع می‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
15 هزار بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در زنجان توزیع می‌شود

زنجان - ایرنا - فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: 15 بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه از سوی سپاه زنجان در بین نیازمندان این استان توزیع می‌شود.

سردار جهانبخش کرمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه مسوؤلان استان و سپاه زنجان در این رزمایش نوعدوستانه و خداپسندانه حضور داشته و خیرین نیز در تهیه بسته‌های معیشتی کمک کار در این رزمایش بوده‌اند، افزود: این مرحله از رزمایش کمک مومنانه، بعدازظهر چهارشنبه / هفتم خرداد ماه / از ساعت 15 تا 17 در سالن 9 دی سپاه ناحیه زنجان برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا در استان زنجان، سپاه انصارالمهدی (عج) این استان با بهره گیری از توان و تجهیزات و با همکاری و هماهنگی شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی زنجان وارد میدان شده و اقدام به ضدعفونی و گندزدایی معابر و مناطق پرتردد، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، بهداشتی، پخت و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان کرده است.

سردار کرمی به اقدامات سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در راستای عملیاتی سازی فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مبنی بر طرح مواسات، همدلی و کمک مومنانه اشاره کرد و افزود: پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در روز نیمه‌شعبان مبنی بر اجرای رزمایش کمک مومنانه، سپاه این استان با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج، اقدام به تهیه بانک اطلاعات از خانواده‌های آسیب دیده ناشی از شیوع این ویروس منحوس که تحت حمایت و پوشش ارگان‌هایی نظیر کمیته امداد و بهزیستی نبودند، کرد.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله اول و دوم رزمایش کمک مومنانه که در آغاز ماه مبارک رمضان و همچنین روز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد در مجموع 65 هزار و 954 بسته معیشتی به ارزش هر بسته بین سه تا چهار میلیون ریال، تهیه و در بین نیازمندان زنجانی توزیع شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، به پخت و توزیع غذای گرم توسط بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: رمضان امسال، تعداد 68 هزار و 351 پرس غذای گرم تهیه و در بین نیازمندان استان زنجان توزیع شد که این امر، رونق سفره افطار این عزیزان را درپی داشت.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*