دوشنبه 9 مهر 1403

19 پروژه مدرسه سازی فعال در بروجرد وجود دارد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
19 پروژه مدرسه سازی فعال در بروجرد وجود دارد

بروجرد - ایرنا - مدیر کل نوسازی مدارس لرستان گفت: 19 پروژه مدرسه سازی فعال در قالب 160 کلاس درس در شهرستان بروجرد وجود دارد.

امیر غفوری نژاد عصر یکشنبه در حاشیه نامگذاری خیابانی در شهرک اندیشه بروجرد به نام مرحوم حافظی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعتبار در نظر گرفته برای بازسازی 19 مدرسه در شهرستان بروجرد 33 میلیارد تومان می باشد.

وی اظهار داشت: از این اعتبارات بیش از 12 درصد را خیرین مدرسه ساز تقبل کردند.

مدیر کل نوسازی مدارس لرستان گفت: نوسازی مدارس لرستان امسال و پارسال در استاندارد سازی گرمایشی، 74 آموزشگاه را در قالب 612 کلاس را استاندارد کرده است که در سال 98 تعداد 50 درصد این مدارس با اعتبارات 50 میلیارد ریال انجام شده است.

غفوری نژاد افزود: در بحث بازسازی مدارس سیل زده 62 فضای آموزشی را از اعتبارات خیرین بازسازی کردیم که بیش از 50 درصد اعتبارات را خیرین تقبل کردند و در مهر 99 افتتاح می شوند.

وی اظهار داشت: از محل اعتبارات دولتی 37 پروژه تعریف شده که با اعتبار 84 میلیارد تومان که با پیشرفت متوسط 35 درصد در بهمن 99 افتتاح می شوند.

به گزارش ایرنا طی آیینی و با حضور مدیرعامل خیرین مدرسه ساز کشور و برخی از مسئولان کشور و استانی و شهرستانی به پاس زحمات مرحوم محمد رضا حافظی خیابانی در شهرک اندیشه بروجرد به نام وی نامگذاری شد.

مرحوم محمد رضا حافظی حدود 22 سال رییس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور بود که در این مدت با کمک خیرین 25 هزار مدرسه در کشور احداث شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این مراسم از تابلوی یادبود خیابان مرحوم حافظی پرده برداری شد.

*س_برچسب‌ها_س*