یک‌شنبه 15 مهر 1403

20 واحد صنفی در ایرانشهر پلمب شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
20 واحد صنفی در ایرانشهر پلمب شد

زاهدان - ایرنا - معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: 20 واحد صنفی این شهرستان در یک هفته اخیر به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ساعت کاری اعلام شده (8 تا 17) پلمب شدند.

احمدرضا هاشمزهی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: آن دسته از مشاغل شهرستان ایرانشهر که حاضر به تعطیلی کسب و کار خود نبودند در روزهای اخیر پلمب شدند و به آنان هشدار داده شده که در صورت شکستن پلمب و بازگشایی مجدد به دستگاه قضایی ارجاع داده می‌شوند.

وی با بیان اینکه این واحدهای صنفی شامل نانوایی، لوازم خانگی و الکتریکی است افزود: در این برهه زمانی که با شیوع ویروس کرونا مواجه هستیم فعالیت واحدهای صنفی غیرضروری نه تنها هیچ فایده‌ای ندارند بلکه خود عامل اصلی در تقویت زنجیره انتقال ویروس کروناست.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ایرانشهر گفت: بررسی و کارشناسی‌های انجام شده نیز نشان می‌دهد که بازار و مراکز فروش تجاری از مهمترین مراکز زنجیره انتقال ویروس کرونا به حساب می‌آیند و باید هرچه سریع‌تر برای کاهش حجم فعالیت آنها اقدام کرد.

به گزارش ایرنا ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در 337 کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*