سه‌شنبه 10 مهر 1403

200 بسته بهداشتی بین دانش‌آموزان اشترینان توزیع شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
200 بسته بهداشتی بین دانش‌آموزان اشترینان توزیع شد

بروجرد - ایرنا - رییس آموزش و پرورش اشترینان گفت: در راستای حفظ سلامت دانش‌آموزان و جلوگیری از شیوع کرونا در زمان برگزاری امتحانات 200 بسته بهداشتی بین دانش‌آموزان این شهر توزیع شد.

امیر صارمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال با توجه به شیوع کرونا، امتحانات پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری و مابقی مقاطع به صورت غیر حضوربرگزار می شود.

وی اضافه کرد: در اشترینان و روستاهای اطراف 668 دانش آموز پایه نهم و دوازدهم برای برگزاری امتحانات در مدرسه حاضر می شوند که از این تعداد 200 دانش آموز پایه دوازدهم و 468 دانش آموز پایه نهم هستند.

صارمی از توزیع پک های بهداشتی در بین دانش آموزان خبر داد و گفت: در همین راستا 200 بسته پک بهداشتی شامل ماسک، دستکش و ژل ضدعفونی کننده در بین دانش آموزان پایه دوازدهم توزیع شده و همچنین در بین دانش آموزان پایه نهم نیز دستکش و ماسک توزیع شده است.

رییس آموزش و پرورش اشترینان با تاکید بر ضدعفونی کردن محل برگزاری امتحانات افزود: بازدیدها و بررسی های لازم از محل برگزاری امتحانات صورت می گیرد چرا که سلامتی دانش آموزان بسیار مهم است و هر روز قبل از برگزاری امتحانات، حوزه امتحانی و صندلی ها ضدعفونی می شوند.

وی بیان کرد: تدابیر لازم در روزهای برگزاری امتحان اندیشیده شده و صندلی ها طبق رعایت فاصله گذاری اجتماعی چیده شده و در ایام امتحانات ماسک در اختیار دانش آموزان قرار داده می شود.

صارمی با اشاره به ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی اضافه کرد: امسال 680 دانش آموز در بخش اشترینان وارد پایه اول ابتدایی می شوند.

*س_برچسب‌ها_س*