دوشنبه 9 مهر 1403

2000 کارخانه در دوران ریاست آیت‌الله رئیسی بر قوه قضائیه فعال شد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
2000 کارخانه در دوران ریاست آیت‌الله رئیسی بر قوه قضائیه فعال شد

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: رویکرد آقای رئیسی نسبت به اقتصاد و معیشت مردم، مثبتی است و زمانی که در سمت ریاست قوه قضائیه قرار داشت، حدود دو هزار کارخانه غیرفعال را فعال کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز درباره اهم اقدامات دولت سیزدهم اظهار داشت: آقای رئیسی نخستین اقدامی که باید به‌صورت جهادی و انقلاب انجام دهد، رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی جاری در کشور است. درواقع مشکلات معیشتی مردم اکنون به یک مسئله ملی تبدیل شده و رئیس جمهور منتخب از هر طریقی که می‌تواند باید این مشکل را حل‌وفصل سازد.

وی گفت: معیشت و اقتصاد کشور چنان اهمیتی دارد که رهبر معظم انقلاب در تمام بیاناتشان طی سال‌های اخیر مسئولان را موظف به حل مشکلات معیشتی جامعه کرده‌اند و آقای رئیسی هم باید در دولت خود دغدغه‌های جامعه و رهبر انقلاب اسلامی را لحاظ کنند. عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: رویکرد آقای رئیسی نسبت به اقتصاد و معیشت مردم، رویکرد مثبتی است و عملکرد گذشته او همین موضوع را تصدیق می‌کند؛ زیرا از زمانی که در سمت ریاست قوه قضائیه قرار داشت، حدود دو هزار کارخانه غیرفعال را فعال کرد. این کارخانه‌ها امروز مولد هستند و چرخه تولید کشور کمک فراوانی می‌کنند. حجت‌الاسلام ابراهیمی با بیان این‌که دولت سیزدهم جهش و رونق تولید و نیز اقتصاد مقاومتی را ملاک عمل خود قرار دهد، افزود: دولت سیزدهم اگر به مفاهیم اقتصاد مقاومتی عمل کند، موفق خواهد شد هم قیمت ارز را مهار و هم توسعه اقتصادی را برای کشور به ارمغان آورد. همچنین اگر دولت آینده زیرساخت‌های موجود در کشور را شناسایی و با استفاده از چهارچوب‌های منطقی و به دور از هیاهو بر روی استقلال و تعامل خود با دنیا کار کند، مانعی بر سر راهش وجود نخواهد داشت. وی با اشاره به این مطلب که چالش امروز کشور رضایت‌مندی مردم از دولت و عملکرد آن است، گفت: اگر دولت آینده با برنامه، روش و فعالیت‌های مفید بتواند وضعیت داخل را سروسامان بخشد و برای احترام به مردم و بهبود وضعیت آن ها قدم بردارد، در حوزه چالش‌های خارجی مشکلی نخواهد داشت. این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: امیدواریم مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و دولت همه با یکدیگر در چهارچوب قانون و همچنین وظایفی که برای هر قوا تعریف شده است، حرکت کنند و به یکدیگر یاری رسانند و برای حل مشکلات مردم و اقتصاد کشور تصمیمات خوب و اجرایی اتخاذ کنند. انتهای پیام /*