شنبه 29 اردیبهشت 1403

26 مرکز مواد غذایی و اماکن عمومی در دشتی تعطیل و پلمب شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
26 مرکز مواد غذایی و اماکن عمومی در دشتی تعطیل و پلمب شد

بوشهر - ایرنا - رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتی استان بوشهر گفت: پس از بازدید کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای این شبکه 26 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در این شهرستان به دلیل تخطی از موازین بهداشتی تعطیل و پلمب شد.

پرویز احمدی روز چهارشنبه در گفت و گوبا ایرنا افزود: از آغاز طرح مبارزه با کرونا سه هزار و 492 مورد بازدید بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی شهرستان دشتی انجام شده‌است.

احمدی افزود: از این تعداد بازدید 2 هزارو 716 فقره مربوط به بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و 776 مورد مربوط به اماکن عمومی است.

وی با اشاره به بازدید مستمر کارشناسان یهداشت و درمان از ادارات و سازمان ها، بانک ها و فروشگاه‌های شهرستان دشتی افزود: این بازدیدها با هدف آموزش و بررسی رعایت الزامات و پروتکل‌های بهداشتی و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی انجام می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتی ضمن درخواست از مردم برای توجه جدی به رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه داد: استفاده نکردن از ماسک و بی‌توجهی به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در مراکز عمومی می‌تواند این مکان‌ها را به کانون شیوع کرونا تبدیل کند.

شهرستان دشتی با 86 هزارنفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*