چهارشنبه 18 مهر 1403

31 مرداد پایان فعالیت مدرسه تابستانه / نمرات جدید می‌تواند جایگزین نمرات قبلی شود

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
31 مرداد پایان فعالیت مدرسه تابستانه / نمرات جدید می‌تواند جایگزین نمرات قبلی شود

فعالیت مدرسه تابستانی پایان مرداد به اتمام می‌رسد و ارزشیابی دانش‌آموزان نیمه اول شهریور انجام خواهد شد همچنین نمرات می‌تواند جایگزین نمرات قبلی شود.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ طرح مدرسه تابستانی دانش‌آموزان به روزهای پایانی نزدیک است، تمام دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی که در ارزشیابی پیشرفت تحصیلی نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1401 در درس فارسی و ریاضی دارای عملکرد تحصیلی قابل قبول و نیاز به آموزش و تلاش بیشتر هستند و تمام دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی که در ارزشیابی پیشرفت تحصیلی نیمسال دوم در درس فارسی، ریاضی و علوم دارای عملکرد تحصیلی قابل قبول و نیاز به آموزش و تلاش بیشتر هستند، در کلاس‌های مدرسه تابستانی شرکت کردند.

آموزش دانش‌آموزان دوره اول در دو روز و دانش‌آموزان دوره دوم در سه روز به حداقل دو جلسه آموزشی برای هر ماده درسی از هفته اول تیرماه تا پایان مردادماه خواهد بود.

ارتقای سطح عملکرد دانش‌آموزان و جبران ضعف آموزشی، کاهش تکرار پایه و کاهش ترک تحصیل از جمله نتایج هدف‌گذاری شده در این رابطه است.

ارزشیابی از پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان نیمه اول شهریور انجام می‌شود و در صورتی که نمرات ارزشیابی دانش‌آموزان شرکت‌کننده در دوره تابستانی در شهریور 1401 بیشتر از نمرات خرداد باشد، این نمرات جایگزین نمرات مستمر و پایانی نوبت دوم خرداد می‌شود.

چرا "دانش‌آموزان مدارس دولتی عادی" از جمع برترین‌های کنکور حذف شده‌اند؟! شرایط پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان / حداکثر سن 24 سال آمار تکان‌دهنده کنکور امسال؛ سهم 95 درصدی 3 درصد از دانش‌آموزان / به عصر "آموزش طبقاتی" خوش آمدید! غفلت از نظارت بر کیفیت آموزش و ضعف خواندن دانش‌آموزان "مصوبه جدید کنکوری" حق دانش‌آموزان مدارس عادی را پایمال می‌کند!