جمعه 13 مهر 1403

34 میلیارد ریال به نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد کمک شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
34 میلیارد ریال به نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد کمک شد

یاسوج - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: 34 میلیارد و 100 میلیون ریال در ماه رمضان امسال به نیازمندان این استان کمک نقدی و غیرنقدی شد.

قباد مبشری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 27 میلیارد و 860 میلیون ریال از این میزان کمک غیرنقدی و مابقی نیز نقدی بوده است.

وی افزود: این میزان کمک نقدی و غیرنقدی از سوی مردم کهگیلویه و بویراحمد و نیکوکاران بومی و غیربومی اهدا شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ماه رمضان امسال و با اجرای طرح اطعام مهدوی در این استان 153 هزار و 613 پرس غذای گرم پخت و بین افراد و خانوارهای نیازمند استان توزیع شد.

مبشری عنوان کرد: ارزش این تعداد پرس غذای گرم توزیع شده بین افراد و خانوارهای نیازمند کهگیلویه و بویراحمد در ماه رمضان امسال 20 میلیارد و 480 میلیون ریال بوده است.

وی ابراز داشت: 33 هزار و 539 بسته جیره غذای خشک به همت نیکوکاران بومی و غیربومی نیز در ماه رمضان امسال تهیه و بین افراد و خانوارهای نیازمند کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.

مبشری ارزش این تعداد بسته جیره غذای خشک توزیع شده بین افراد و خانوارهای نیازمند کهگیلویه و بویراحمد در ماه رمضان امسال را 73 میلیارد و 140 میلیون ریال اعلام کرد.

تعداد افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد افزون بر 43 هزار خانوار با جمعیتی بیش از 110 هزار نفر است.

*س_برچسب‌ها_س*