پنج‌شنبه 12 مهر 1403

407 بسته لوازم‌التحریر به نیت شهدای دانش‌آموز در زنجان اهدا شد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
407 بسته لوازم‌التحریر به نیت شهدای دانش‌آموز در زنجان اهدا شد

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان گفت: 407 بسته لوازم‌التحریر به نیت 407 شهید دانش‌آموز این استان در بین دانش‌اموزان نیازمند اهدا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید حاجی‌حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: 407 بسته لوازم‌التحریر با نام و یاد و نیت 407 شهید دانش‌آموز استان زنجان توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان به دانش‌آموزان محروم این استان اهدا شد.

وی خاطرنشان کرد: این بسته‌ها شامل کیف، مداد، خودکار، جامدادی و دفتر بود که با مشارکت دانش‌آموزان عضو انجمن اسلامی و معاونت اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان زنجان در بین دانش‌آموزان نیازمند و محروم، توزیع شد.

حاجی‌حسنی با بیان اینکه هزینه تهیه بسته‌های لوازم‌التحریر توسط دانش‌آموزان انجمن اسلامی و با برپایی غرفه در سطح استان از مردم خیر جمع‌آوری شده است، افزود: در اجرای این طرح از کیف و لوازم‌التحریر ایرانی و تولید داخل استفاده شده است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان تصریح کرد: تمام بسته‌ها با توجه به جنسیت و مقطع تحصیلی دانش‌آموزان تدارک دیده شده است.

* برگزاری اردوی طلایه‌داران

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان از برگزاری اردوی طلایه‌داران فردا برای اعضای انجمن‌های اسلامی مدارس استان خبر داد و گفت: هدف از این اردو که در هفته آخر شهریور برگزار شد، تقویت مهارت‌های تشکیلاتی و معنوی برای دانش‌آموزان است.

وی اظهار داشت: اردوی طلایه‌داران فردا به صورت حضوری و مجازی جهت آماده‌سازی مسئولین انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سراسر استان جهت بازگشایی مدارس و فعالیت‌های پیش رو در سال تحصیلی جاری برگزار شد.

حاجی‌حسنی خاطرنشان کرد: در این اردو مباحث مربوط به اخلاق تشکیلاتی، مهارت‌های سازماندهی فعالیت تیمی و مهارت‌های ارتباطی و رسانه‌ای و برنامه‌ریزی فردی و تحصیلی به دانش‌آموزان حاضر آموزش داده شد.

انتهای پیام /