شنبه 6 مرداد 1403

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

این دستور پخت شامل مرغ گریل شده با سس آلفردو و نان سیر خوشمزه است.

آتش‌سوزی که از روز دوشنبه در منطقه حفاظت شده خائیز در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده بود، پس از چهار شبانه روز در بامداد جمعه مهار شد.

ایران خودرو در صورت‌های مالی خود پیش‌بینی کرده که تولید رانا در سال جاری به حدود 17 هزار دستگاه کاهش یابد.

رئیس جمهور آمریکا پنجشنبه شب در گاف جدید خود به اشتباه ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین را «رئیس جمهور پوتین» خطاب کرد و بار دیگر واکنش گسترده فعالان شبکه های اجتماعی را برانگیخت.

گرمای طاقت‌فرسای این روزها در 50 سال اخیر بی‌سابقه بوده است. این گرمای شدید، فشار زیادی را به شبکه برق کشور وارد کرده است.

مصطفی کارخانه، مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال، معتقد است که شرایط سختی برای انتخاب سرمربی ایرانی تیم ملی وجود دارد. او دلایل این موضوع را رنکینگ پایین تیم، احتمال سقوط در لیگ ملت‌ها و فشار افکار عمومی می‌داند.

پس از برگزاری هیئت ریحانه الحسین با حضور دکتر مسعود پزشکیان، سیدمجید بنی‌فاطمه به رییس جمهور منتخب هدیه‌ای ویژه اهدا کرد.

رئیس سازمان ملی سنجش اعلام کرد: نتایج اولیه کنکور سراسری برای انتخاب رشته در شهریور و نتایج نهایی در مهرماه منتشر می‌شود.

مدیرکل انتقال خون استان تهران با اشاره به کاهش مراجعات برای اهدای خون در فصل گرم سال، از نیاز dringend به گروه‌های خونی منفی به ویژه A و O منفی خبر داد.

بارش رگباری همراه با رعد و برق و وزش باد شدید و گرد و خاک در برخی مناطق شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، بخش‌هایی از گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی، ارتفاعات غرب و جنوب کرمان و همچنین ارتفاعات شمال هرمزگان پیش‌بینی می‌شود.

مهم ترین اخبار و رویدادهای مهم شبانگاهی 21 تیر ماه 1403 را در 55 آنلاین بخوانید.

خرچنگ شنیوب یا خرچنگ به اصطلاح برف پاک کن: خرچنگی که یکی خاص ترین کارهایش رقص کردن وگلوله کردن خاک است و هرازگاهی وقتی بیرون از گودال می‌آیند با جفتش می‌رقصد. و باهم دیگر ماسه ها را بیرون میاورند برج درست میکنند. و دور وبر برج را مرتب میکنند.

آذر منصوری: انتخابات سال 1400 انتخاباتی غیر رقابتی برگزار شد. گفتیم تا یک سال هیچ نقدی به دولت او نخواهیم داشت.‌حال طرفداران رقیب دکتر پزشکیان را چه شده است؟

مسعود پزشکیان: دنیا در حال تغییر است. اگر می خواهیم رشد کنیم نباید از علم، نوآوری و خلاقیتی که در دنیا اتفاق می افتد، عقب بمانیم.

این 6 گیاه آپارتمانی به نور کمی احتیاج دارند: پتوس سبز، برگ عیابی، دراسنا کامپکت، اسکاندنس سبز، نخل شامادورا، سینگونیوم.

وزارت نفت، امروز وزیری می خواهد که پله پله از رده کارشناسی تا مدیریت را در مناطق عملیاتی نفت و گاز و پتروشیمی طی کرده باشد و توان هماهنگی و مدیریت بهینه منابع انسانی را در ستاد و صف داشته باشد تا بتواند چرخ صنعت نفت و گاز را بچرخاند.