پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

هات داگ شیرازی یک غذای خیابانی محبوب در ایران است که از سوسیس هات داگ، نان باگت، گوجه فرنگی، خیارشور، پیاز، ترشی و سس گوجه فرنگی تهیه می شود. این غذا را معمولاً در خیابان ها و مغازه های فست فود می فروشند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان مواردی را تصویب کردند که به موجب آن افراد غیرتجاری مشمول معافیت مالیات بر عایدی سرمایه می‌شوند.

عضو اتاق بازرگانی ایران معتقد است با توجه به شرایط کنونی و اقدامات بانک مرکزی می‌توان همچنان امید زیادی به کاهش بیشتر قیمت دلار و آرامش بازار ارز داشت.

ترک سیگار رامبد جوان به خاطر علاقه شدیدی که به نگار جواهریان داشت را از زبان خودش میشنوید.

برای بر زدن کارت های بازی دنبال داوطلب بودند که بهنام تشکر, جواد خیابانی را پیشنهاد داد پس از آن محمد بحرانی به شوخی گفت می توانیم جواد بلا هم صداش کنیم!

کباب لقمه یکی از غذاهای محبوب ایرانی است که به عنوان پیش‌غذا یا غذای اصلی سرو می‌شود. این غذا از گوشت چرخ‌کرده، پیاز، ادویه و سبزیجات معطر تهیه می‌شود و معمولاً روی نان لواش یا نان ساندویچ سرو می‌شود.

مدیرروابط بانک مرکزی در واکنش به اظهارات میرسلیم مبنی بر بی ارزش خواندن پول ملی گفت: عقل سلیم حکم می کند انسان قبل از گفتار و نوشتار، کمی فکر کند!

بورک گوشت یکی از غذاهای خوشمزه و پرطرفدار ترکیه ای است که به عنوان پیش غذا یا غذای اصلی سرو می شود. این غذا با خمیر یوفکا، گوشت چرخ کرده، پیاز، ادویه جات و سبزیجات تهیه می شود و می توان آن را به صورت ساده یا پیچیده با طرح های مختلف درست کرد.

فال حافظ، یک فال قدیمی و سنتی است که در ایران بسیار محبوب است. این فال، می‌تواند به ما کمک کند تا از آینده خود آگاه شویم و تصمیمات درستی بگیریم.

شبانه ورق برگشت؛ یک امپراتوری در حال تشکیل بود، اما ناگهان همه‌چیز تغییر کرد. استارت‌آپ کوچک و جاه‌طلبی که تا دیروز با نوآوری‌هایش چشم کارشناسان حوزه فناوری را به خود خیره کرده بود، در فاصله چند ساعت، از دور خارج شد و امتیاز نوآوری‌هایش را باخت.

اگر از شما در مورد مکان‌هایی بپرسند که در برابر تغییرات اقلیمی آسیب‌پذیرند احتمالاً به شالیزارهای بنگلادش یا جزیره‌های کم‌ارتفاع در اقیانوس آرام فکر می‌کنید.

از امروز کلیه بیمارستان‌های دولتی و واحد‌های تابعه دانشگاه مکلف هستند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی - درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده را به صورت رایگان انجام دهند.

شورای نگهبان به برخی مواد طرح مالیات بر سوداگری از جمله ماده 8 این طرح ایرادات و ابهاماتی را وارد کرده است.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از انتخاب 20 معلم نمونه کشوری خبر داد و گفت که معلمان نمونه با رهبر انقلاب و رییس جمهور دیدار می‌کنند.

فال عطسه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 عطسه کردن در ساعات مشخص چه پیامی دارد؟

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ سه بزرگراه دارای بیشترین تصادفات رانندگی مرگبار در پایتخت را اعلام کرد.