پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

شهریار در این مصاحبه نه‌تنها به شایعات مطرح‌شده درباره‌ی خودش پاسخ داد که تقریبا درباره‌ی همه چیز سخن گفت: از شعر که پیشه‌اش بود تا موسیقی ایرانی و ادبیات و... مشروح این گفت‌وگو را که در مجله‌ی سپید و سیاه به تاریخ 9 اردیبهشت 1345 منتشر شد در ادامه می‌خوانید

این شایع‌ترین اشتباه در نگهداری از گیاهان آپارتمانی است. بسیاری از مردم تصور می‌کنند که هرچه بیشتر به گیاهان آب بدهند، بهتر است. اما این امر ریشه‌ها را در معرض غرق شدن قرار می‌دهد و باعث پوسیدگی آنها می‌شود.

فال عشق یکی از راه‌هایی است که می‌تواند به ما کمک کند تا آینده عشقی خود را پیش‌بینی کنیم. این فال بر اساس تفسیر اشکال و نشانه‌هایی که روی برگ‌های چای، ورق‌های بازی، یا کارت‌های تاروت ایجاد می‌شوند، پیش‌بینی‌هایی در مورد آینده عشقی فرد ارائه می‌دهد.

ثبت نام در آزمون استخدامی از روز پنجشنبه 30 فروردین ماه ساعت 18 آغاز خواهد شد. متقاضیان آزمون استخدامی تا پایان روز شنبه 8اردیبهشت ماه فرصت دارند تا با مراجعه به سایت مرکز جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

فال قهوه به اشکال مورد مشاهده در فنجان قهوه مربوط می شود، لکه ها و سایه ها به شکل ها نسبت داده شده و برای هر شکل تعبیر خاص قائلند. در بین اشکال مشاهده شده صورتهای بروج دوازده گانه و بروج فلکی از اهمیت بیشتری برخوردارند.

یکتا ناصر در استوری اینستاگرامی خود نوشت: قدرت تحمل هرکس را از میزان سکوتش بسنجید آنان که هیایو می کنند بار هیچ چیز را به روی شانه های خود تحمل نمی‌کنند.

روغن دنبه، نوعی چربی حیوانی است که از دنبه گوسفند یا گاو به دست می‌آید. دنبه، چربی احاطه‌کننده اندام‌های داخلی حیوان است که پس از جدا شدن از گوشت، ذوب و تصفیه می‌شود تا روغن دنبه به دست آید.

فال انبیا، فالی است که می‌تواند به ما امید و انگیزه دهد. این فال نشان می‌دهد که خداوند همیشه مراقب ماست و بهترین‌ها را برای ما می‌خواهد. فال انبیا، می‌تواند به ما کمک کند تا تصمیمات درستی در زندگی بگیریم.

اسنک نوعی خوراکی است که معمولاً به عنوان میان‌وعده مصرف می‌شود. اسنک‌ها به طور کلی کوچک و سبک هستند و می‌توان آنها را به راحتی با دست خورد.

حریق در هتل پارسیان کوثر در محدوده میدان ولیعصر تهران را ببینید.

بهنوش بختیاری در یک استوری نوشت: بختیاری ها پرچمشون بالاست!

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: افراد حداقل 2 ماه قبل از اعزام به خدمت سربازی باید نسبت به ثبت نام اقدام کنندبرای ثبت نام به سامانه سخا پلیس مراجعه کنند؛ اعزامی‌های تیر ماه به بعد می‌توانند از این مشوق‌ها بهره‌مند شوند و شامل افراد حین خدمت سربازی نمی‌شود.

سریال جومونگ پرطرفدارترین سریال در کره جنوبی در مدت زمان پخشش (81 قسمت) بود. سریال جومونگ نه تنها در کره جزو پرطرفدارترین ها بوده بلکه در ایران هم به شدت محبوب شد و حتی بازپخشش نیز بازدید زیادی دارد.

پفک‌های خانگی نسبت به پفک‌های آماده سالم‌تر هستند، زیرا در آنها از روغن، نمک و مواد افزودنی کمتری استفاده می‌شود. شما می‌توانید مواد تشکیل‌دهنده پفک‌های خانگی را خودتان کنترل کنید و از مواد باکیفیت و ارگانیک استفاده کنید.

یکی از کاربردهای رایج داروهای ضد اسید معده: سوزش معده است این بیماری زمانی اتفاق می‌افتد که اسید معده به طور مکرر به مری باز می‌گردد و باعث سوزش، درد و ناراحتی در قفسه سینه و گلو می‌شود.

کاپیتان فانتستیک، فیلمی به کارگردانی مت راس، داستانی نه چندان آشنا را روایت می‌کند: خانواده‌ای که در دل جنگل زندگی می‌کنند، دور از قواعد و هنجارهای جامعه مدرن. در راس این خانواده، بن (با بازی ویگو مورتنسن) قرار دارد، پدری که فرزندانش را با فلسفه‌ای خاص تربیت می‌کند: دور از تکنولوژی، آموزش سنتی و هرگونه وابستگی به دنیای بیرون.