پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

شهرام قائدی در برنامه زودیاک در مورد مافیای سینما ایران پرده برداشت و اظهار کرد که شهرام عبدلی و علی سلیمانی قربانی مافیای سینمای ایران شده اند و به انتخاب خودشان کناره گیری نکرده اند.

دلمه برگ یکی از غذاهای سنتی و اصیل ایرانی است که از برگ مو، انگور یا کلم پیچ تهیه می‌شود. این غذا طرفداران زیادی دارد و در بسیاری از مناطق ایران به روش‌های مختلف طبخ می‌شود.

چرب شدن چدن گاز، یکی از مشکلات رایج در آشپزخانه‌هاست که می‌تواند ظاهر اجاق گاز شما را زشت و کثیف کند و حتی باعث بوی نامطبوع در هنگام پخت و پز شود.

ما می‌دانیم که دو نیمکره مغز در جنین انسان‌های چپ دست و راست دست، بطور متفاوتی شروع به رشد می‌کنند. اما چه چیزی در جنین افراد چپ‌دست وجود دارد که باعث می‌شود بدن آنها از پیش‌فرض رشد اولیه مغز پیروی نکنند؟

چای ماسالا، یک نوشیدنی گرم و خوش‌عطر هندی است که از ترکیب چای سیاه، شیر، ادویه‌ها و سبزیجات معطر تهیه می‌شود. این چای طعمی دلچسب و خواص متعددی برای سلامتی دارد.

محمدرضا شجریان، علاوه بر آواز و نوازندگی سنتور، در طول زندگی خود به ساخت و ابداع سازهای جدید نیز پرداخت.

وزیر کار درباره ادامه پرداخت یارانه تشویقی گفت: برای ادامه پرداخت جایزه تشویقی 220 هزار تومانی کالابرگ الکترونیکی (طرح فجرانه) موضوع در حال پیگیری و بررسی است. به زودی نتیجه اعلام می‌شود.

زمین لرزه ای به بزرگی 3/2 ریشتر با عمق 10 کیلومتر مینودشت را لرزاند.

محمد مسلمی گفت: آقای قناد هم مجری بودند و هم تهیه کننده, و به برند ما به جایی رسیده بود که به تمرکز بیشتری احتیاج داشتیم بنابراین نظر گروه انتخاب یک گزینه بود تا کار قوی تر جلو برود.

در طب سنتی، به برخی از غذاها و نوشیدنی ها "سردی" نسبت داده می شود که ترشی یکی از آنهاست. برخی افراد معتقدند که مصرف زیاد ترشی می تواند برای سلامتی، به خصوص برای افرادی که طبع سردی دارند، مضر باشد.

در آیین ایرانیان هر ماه و فصل جشنی دارد، ستودنی به پاس برکت زمین و آسمان و شکرانه مهر ایزدی.

آلبرت چاق، یک خرس قطبی نر غول‌پیکر، در جزیره بارتر آلاسکا زندگی می‌کند.

موعود شمخانی در سال 1394 به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود. بازداشت موعود شمخانی را تأیید شد.

در کرمان، همه ساله جشن باشکوه سده را چهل روز پیش از نوروز برگزار کرده اند، و چهل روز پس از نوروز نیز، جشن کهن دیگری را کرمانیان دارند که تنها در این شهر برگزار می شود و این جشن ویژه، به صورت انحصاری در این شهر می باشد.

مادر طفل گمشده، با اظهارات ضد و نقیض خود قصد گمراه کردن پلیس را دارد، لذا دستگیر و طی بازجویی‌های فنی و در مواجهه با مدارک و ادله کاراگاهان جنایی، پرده از راز قتل دختر 11 ساله خود برداشت. با اعتراف مادر بی رحم به قتل دخترش، کارآگاهان به صحنه جرم اعزام و جسد سوخته شده طفل، کشف شد.

بیورینگ بادمجان، که به عنوان "بورانی بادمجان" هم شناخته می‌شود، یک پیش غذای خوشمزه و مجلسی است که اصالت آن به خاورمیانه و به خصوص کشور لبنان می‌رسد. این غذا از ترکیب بادمجان پخته شده، مرغ یا گوشت چرخ‌کرده، گردو، سس ماست و سبزیجات معطر تهیه می‌شود.