پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ سه بزرگراه دارای بیشترین تصادفات رانندگی مرگبار در پایتخت را اعلام کرد.

دستور پخت و مواد لازم برای تهیه بیف استروگانف به همراه سس خامه، آرد و سس بشامل به همراه نکات مهم برای طبخ بیف استروگانف در این مطلب آموزش داده شده است.

شامی کباب یکی از انواع غذاهای خوشمزه ایرانی است که مانند کباب تابه ای از کباب های خانگی محسوب می شود.

بهار امسال هم دنیای انیمه قرار است مخاطبان را با ویترینی از انیمه‌های جدید و دنباله انیمه‌های قدیمی، شگفت‌زده کند. با زومجی در مرور شماری از انیمه‌های بهاری جذاب امسال همراه باشید.

افزایش حقوق فروردین ماه قرار بر این است در خرداماه واریز شود. حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان تامین اجتماعی و لشکری و کشوری با افزایش واریز خواهد شد. حقوق فروردین ماه بدون افزایش حقوق واریز خواهد شد که نزدیک به همان 7 میلیون تومان است.

فال شمع یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: مکاتبات ما با 8 شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

استودیو جیبلی تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و VOD انیمه The Boy and the Heron به کارگردانی هایائو میازاکی را تایید و اعلام کرده است.

لوکونیشیای واقعی را می توان بر اساس ظاهر ناخن به دو دسته تقسیم کرد: لوکونیشیای کامل که به سفید شدن کامل ناخن اشاره دارد و لوکونیشیای جزئی که در آن بخشی از صفحه ناخن سفید می شود.

ای یار جفا کرده پیوند بریده / این بود وفاداری و عهد تو ندیده

فردا در اکثر مناطق کشور جو آرامی مستقر می‌شود.

یک مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست از 55 آنلاین مشاهده کنید.

طرح نهضت ملی مسکن چند بخش و متغیر دارد که تأمین زمین، آورده مردم و بخش تسهیلات متغیرهای نهضت ملی مسکن است. آنچه باید دولت پیگیری کند تسهیلات است که تلاش می‌کنیم در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهیم تا فشار کمتری به مردم وارد شود.

فال قانون جذب یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی کنید.

مربای شیر، که به آن کاتلا هم می‌گویند، یک فرآورده لبنی خوشمزه و پرخاصیت است که از شیر تهیه می‌شود. این مربا بافتی خامه‌ای و طعمی ملایم و کاراملی دارد و می‌تواند به عنوان صبحانه، میان وعده یا در انواع دسرها و شیرینی‌ها استفاده شود.

کائنات، مجموعه‌ای از همه چیزهای موجود در جهان است. از ستارگان و کهکشان‌ها گرفته تا ذرات کوچکترین ماده، همه بخشی از کائنات هستند. کائنات یک سیستم پیچیده و هماهنگ است که قوانین و نظم خاصی دارد. برای اطلاع از فال کائنات امروز با ما در ادامه همراه باشید.