یک‌شنبه 15 مهر 1403

61 دستگاه گوشی هوشمند به دانش‌آموزان بهشهری اهدا شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
61 دستگاه گوشی هوشمند به دانش‌آموزان بهشهری اهدا شد

ساری - ایرنا - 61 دستگاه تبلت و گوشی هوشمند در راستای تامین تجهیزات آموزش مجازی برای دانش‌آموزان محروم توسط خیرین و فرمانداری بهشهر خریداری و تحویل آنان نیازمند شده است.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، مدیر آموزش و پرورش بهشهر در جلسه ستاد اجرایی شاهد که با حضور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دبستان شاهد پسرانه برگزار شد گفت که این ابزارهای هوشمند آموزشی با مشارکت فرمانداری و موسسه خیریه حضرت فاطمه (س) بهشهر تهیه شده است.

صادق علی‌بیکی با اشاره به مشارکت موثر خیران و معلمان شهرستان در این پویش، افزود: ارزش دستگاه‌های تهیه شده بالغ بر 183 میلیون تومان است.

وی همچنین از تخصیص 170 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه 2 میلیون تومانی به دانش آموزان نیازمند گوشی و تبلت در روزهای گذشته خبر داد و گفت: خیرین نیک اندیش و سخاوتمند شهرستان می‌توانند در جهت یاری رساندن به امر آموزش در دوران شیوع ویروس کرونا در راستای کمک به استمرار آموزش در تهیه تبلت و گوشی هوشمند مشارکت کنند.

شیوع ویروس کرونا و لزوم فاصله گذاری اجتماعی باعث کوچ اجباری دانش اموزان به فضای مجازی شد. همچنین آموزش و پرورش مازندران سال تحصیلی جدید را در حالی آغاز کرد که حدود 40 هزار دانش آموز استان فاقد تجهیزات هوشمند همچون تبلت و گوشی تلفن همراه بودند تا در کلاس های مجازی شرکت کنند.

بر اساس گزارش رسمی آموزش و پرورش مازندران، تا کنون 20 هزار دستگاه تبلت و گوشی توسط خیرین و دستگاه های دولتی استان خریداری و تحویل دانش آموزان نیازمند شده است.

*س_برچسب‌ها_س*