جمعه 13 مهر 1403

آتش‌سوزی گسترده در کارخانه بازیافت کاغذ بینالود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
آتش‌سوزی گسترده در کارخانه بازیافت کاغذ بینالود

مشهد - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: آتش‌سوزی گسترده در انبار روباز کارخانه بازیافت کاغذ بینالود که از دوشنبه شب آغاز شده است همچنان ادامه دارد.

آتشپاد دوم امیر عزیزی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این آتش‌سوزی دیشب در انبار روباز این کارخانه با وسعت بیش از پنج هزار مترمربع رخ داد و آتش‌نشانان از مشهد، نیشابور، ملک‌آباد و بینالود به محل حادثه اعزام شدند. وی ادامه داد: وسعت این حریق گسترده بوده و محل دپو کاغذ و کارتن به صورت کامل زیر آتش رفته است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: این آتش سوزی هم‌اکنون مهار شده و از سرایت آن به داخل کارخانه جلوگیری به عمل آمده است، عملیات گروه آتش‌نشانی مشهد نیز تا ساعت هفت امروز ادامه داشت و این محل اینک تحویل آتش‌نشانان بینالود و نیشابور شده است. وی افزود: پیش‌بینی می‌شود این حریق و سوختن کامل کاغذهای دپو شده تا امشب ادامه داشته باشد و تلاش آتش‌نشانان برای اطفای کامل حریق همچنان ادامه دارد. این کارخانه در انتهای شهرک صنعتی بینالود در حاشیه جاده قدیم نیشابور - مشهد واقع شده است. یکهزار و 300 آتش نشان در 50 ایستگاه کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد خدمت‌رسانی می‌کنند.

*س_برچسب‌ها_س*