جمعه 14 اردیبهشت 1403

آتش نشانی

آتش نشانی

خبرگزاری تسنیم

عضو شورای عالی کار گفت: بسیاری از کارفرمایان مدعی رعایت نکات ایمنی به نصب تابلوی اخطار و شارژ کپسول آتش نشانی اکتفا می‌کنند اما متخصص ایمنی و بهداشت محیط استخدام نمی‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از پیگیری برای تغییر قوانین بازدید ایمنی آتش‌نشانان از ساختمان‌ها خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از پیگیری برای تغییر قوانین بازدید ایمنی آتش‌نشانان از ساختمان‌ها خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اعلام کرد که آتش سوزی گسترده یک مجتمع انباری تهران تحت کنترل است.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی آتش نشانی، گفت: آتش سوزی هر دو سوله تحت کنترل قرار گرفته است و آتش نشانان مشغول لکه گیری هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بخشدار فردوس رفسنجان اعلام کرد که سیلاب ورودی به شهر صفائیه مهار شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در یک انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در یک انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در یک انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در یک انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی انبار کالای 500 متری به همراه یک هزار متر فضای باز مجاورت انبار لوازم یدکی دوچرخه خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر مرکز آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجن گفت: صبح امروز یک جوان بروجنی براثر گاز گرفتگی جان خود را از دست داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به تازگی موضوع تعطیلی یک روز در هفته به علاوه روز جمعه نیز در مجلس مطرح شده که یک چالش جدید ایجاد کرده است. در حالی که طرح تعطیلی شنبه‌ها و دو روزه شدن تعطیلات آخر هفته بحث برانگیز شده است، یک نماینده مجلس از موافقت کمیسیون اجتماعی با تعطیلی روز شنبه خبر داد. عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: به نظر می‌رسد که آخرین جمع‌بندی کمیسیون و امضایی که دوستان کردند بر مبنای تعطیلات روز شنبه است...

وب‌گاه عرشه آنلاین

این روزها، خوشحالی کارکنان برای کاهش ساعت کاری، تحت شعاع خبر کاهش حقوق و دستمزد آنها قرار گرفته است. این روزها، خوشحالی کارکنان برای کاهش ساعت کاری، تحت شعاع خبر کاهش حقوق و دستمزد آنها قرار گرفته است. به گزارش عرشه آنلاین، در تصویب کلیات لایحه اصلاح ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری در مجلس، ساعات کار کارکنان دستگاه های اجرایی به 40 ساعت در هفته کاهش یافته است. اما مشکل در تبصره «4»...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: به نظر می‌رسد که آخرین جمع‌بندی کمیسیون و امضایی که دوستان کردند بر مبنای تعطیلات روز شنبه است و احتمالا گزارش کمیسیون به عنوان تعطیلات روز شنبه به هیات و برای صحن ارسال خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: به نظر می‌رسد که آخرین جمع‌بندی کمیسیون و امضایی که دوستان کردند بر مبنای تعطیلات روز شنبه است و احتمالا گزارش کمیسیون به عنوان تعطیلات روز شنبه به هیات و برای صحن ارسال خواهد شد.