شنبه 31 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری تسنیم

اعضای شورای شهر تهران در یکصدونهمین جلسه شورای شهر تهران موضوعات مختلفی را از جمله نوسازی محله نفرآباد و ارائه تسهیلات به ساکنان، وضعیت خدماتی در این محله و همچنین عدم به‌روزرسانی سامانه شفافیت تهران را بررسی کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی در مراسم امضا تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان انرژی اتمی و آستان قدس رضوی با بیان این‌که آستان قدس رضوی در بخش سلامت و تولید دارو ظرفیت‌های خوبی در اختیار دارد، اظهار کرد: این نهاد همچنین فعالیت‌های ارزشمندی را در حوزه‌های صنعتی، تولیدی و فناوری‌های نوین انجام داده است. رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به سند چشم‌انداز 20 ساله جمهوری اسلامی...

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: کتاب «انتقام» به قلم نیلوفر مالک، رمانی با موضوع نوع مواجهه پیامبر گرامی اسلام با قاتل حضرت حمزه است که از سوی انتشارات به‌نشر برای رده سنی نوجوان روانه بازار کتاب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تولیت آستان قدس رضوی گفت: در فتنه اخیر، اغتشاش همراه با کشتن مردم و نیروهای بسیجی و امنیتی غیرمسلح توسط اغتشاشگران با سلاح گرم و سرد را شاهد بودیم و اغتشاشگران با نیت کشتن به میدان می‌آمدند تا علاوه بر ایجاد رعب و وحشت جنگ داخلی راه بیندازند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت الاسلام مروی گفت: ممکن است مردم نسبت به شرایط کنونی نارضایتی‌هایی داشته باشند اما پای انقلاب، اسلام و ولایت‌شان ایستاده‌اند که حضور باشکوه مردم در تشییع پیکرشهدای مدافع امنیت وفاداری ملت به نظام را نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: حجت الاسلام والمسلمین مروی گفت: تمام نقشه‌ها و فتنه‌هایی که از سوی دشمنان و استکبار جهانی برای نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی و در کشورمان پیاده‌سازی می‌شود، امتحان است، بدون شک نظام مقدس‌مان از این وقایع سربلند بیرون می‌آید.

وب‌گاه عصر ایران

تولیت آستان قدس رضوی: تمام نقشه‌ها و فتنه‌هایی که از سوی دشمنان و استکبار جهانی برای نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی و در کشورمان پیاده‌سازی می‌شود، امتحان است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی همزمان با هفته گرامیداشت بسیج مستضعفین در دیدار با فرماندهان نواحی و حوزه‌های مقاومت بسیج مشهدالرضا (ع)، «بسیج» را از جمله یادگاران ارزشمند امام راحل (ره) برشمرد و گفت: بسیج مستضعفین در آغاز شکل‌گیری برای نخستین‌بار در دوران دفاع مقدس و مبارزه با متجاوزین جلوه‌گری کرد. بسیج متعلق به یک گروه خاص...

وب‌گاه مشرق نیوز

«انتقام» رمانی با محوریت نوع مواجهه پیامبر گرامی اسلام با قاتل حضرت حمزه است که از سوی انتشارات به‌نشر روانه بازار کتاب شد.

خبرگزاری مهر

کتاب «انتقام» نوشته نیلوفر مالک توسط انتشارات به نشر منتشر شد.