شنبه 31 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری مهر

مشهد رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: ترجمه کتب فاخر معارفی به غیر فارسی، توسعه نشر الکترونیک و ایجاد شبکه توزیع بین المللی کتاب از مهم‌ترین فعالیت‌ها و رویکردها است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برنامه های سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی و فرهنگسرای سرو در هفته کتاب اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جام جهانی فارغ از جنبه ورزشی خود، می تواند یکی از بزرگترین آوردگاه‌های فرهنگی برای کشورهای شرکت کننده باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تولیت آستان قدس رضوی به بیان انواع روش‌های تبلیغ دین اشاره و یکی از مؤثرترین روش ها را ارتباط چهره به چهره و بی واسطه با افراد دانست و تصریح کرد: بهترین روش تبلیغ دین مراجعه فردی و گفتگوی انفرادی با تک تک مخاطبان است؛ نباید به سخنرانی در مجامع بسنده کرد و باید به سراغ تک تک افراد رفت و این همان سیره و روش پیغمبر اکرم (ص) است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی گفت: این نوجوانان و جوانان که دچار ناهنجاری های رفتاری شدند که انسان واقعا متأثر می‌شود، باید آنها را همچون فرزند خود بدانیم و از موضع مهربانی، دلسوزی و رأفت با آن‌ها برخورد کنیم به گونه ای که فرد مقابل احساس کند او را دوست داریم، به او علاقه داریم و نباید از موضع تحقیر و نگاه از بالا به پایین به آن‌ها نگریست؛ البته که حساب اغتشاش گران جداست...

وب‌گاه مشرق نیوز

محمد انصاری جایزه ورزشکار قرن خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه امر به معروف و تبلیغ دین باید با زبان نرم و اخلاق حسنه باشد، گفت: در تبلیغ دین، نباید به گونه ای رفتار کرد که در مردم نفرت ایجاد شود.

خبرگزاری مهر

مشهد مدیرعامل مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی گفت: آستان قدس رضوی آمادگی همکاری‌های مشترک هنری با آستان مقدس علوی و انتقال تجربیات خود در حوزه‌های مختلف را دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تولیت آستان قدس رضوی درگذشت آیت‌الله سیدجعفر طباطبایی را تسلیت گفت.

خبرگزاری مهر

مشهد تولیت آستان قدس رضوی گفت: در امر به معروف باید سعه صدر و تحمل داشته باشیم.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی گفت: به همت مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی، رویداد هم افزایی فعالان فرهنگی و اجتماعی خراسان رضوی با حضور 113 تشکل برگزار می‌شود.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

علی رمضانی، دبیر سی امین هفته کتاب با اشاره به اینکه در سال جاری 116 میلیون نسخه کتاب منتشر شده است گفت: 17 نهاد مختلف در شورای برنامه ریزی هفته کتاب عضو هستند.

خبرگزاری دانا

سردار یوسفی گفت: در سال جاری با اجرای ششمین مرحله از نهضت خدمت مومنانه تاکنون بیش از 200 میلیارد تومان کالا و خدمات در اختیار نیازمندان و مناطق محروم استان قرار گرفت.