یک‌شنبه 1 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری مهر

کتاب شعر عاشورایی «یک دختر بی‌گوشواره» سروده شاهین رهنما توسط انتشارات به نشر روانه بازار نشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصاویری متفاوت از تولیت آستان قدس رضوی در مواکب عاشورایی مشهد را ببینید.

خبرگزاری مهر

در نشست مسئولان سازمان اورژانس و بنیاد کرامت آستان قدس اقدامات صورت گرفته، وضع موجود و همچنین اهمیت درمان به موقع مصدومیت و بیماری‌های محتمل در مراسم پیاده روی اربعین بررسی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بسته خبری این هفته پاستورنشینان در حاشیه هیات دولت در گفت و گو با خبرنگاران حوزه دولت به سیل، احیا صندوق بیمه حوادث طبیعی، اختلال در اینترنت و برخورد با مقصران احتمالی و نامه فیفا درباره حضور زنان در ورزشگاه اختصاص داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی دولت گفت: صندوق بیمه حوادث طبیعی با تصویب هیأت وزیران احیا شد و 25 هزار میلیارد ریال هم برای جبران خسارات ناشی از حوادث طبیعی در سال جاری اختصاص یافت.

خبرگزاری مهر

چاپ دوم کتاب «شهادت نامه حسین و شهیدان کربلا» نوشته محمد هادی زاهدی که توسط انتشارات به نشر منتشر شده است روایتی از وقایع کربلا براساس منابه کهن است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تا کنون 13 بار مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری برگزار شده و رئیسی که در سیزدهمین تنفیذ، حکم خود را از رهبر انقلاب دریافت کرد دوران پر فراز و نشیبی را در این 13 دوره پشت سر گذاشته است.

وب‌گاه 55 آنلاین

هتل ولایت مشهد، هتلی تک ستاره در مشهد است که تعداد کم ستاره های آن، محدودیتی در کیفیت امکانات و خدمات آن ایجاد نکرده است.

خبرگزاری دانا

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد از اهداء 820 سری جهیزیه به زوج‌های جوان در کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و گفت: فعالیت‌ها و اقدامات جهادی تعطیل بردار نیست.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - یکی از دستاوردهای سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی در بخش کشاورزی، تشکیل ستاد احیا، بازسازی و مدیریت قنوات استان بوده که در ادامه با اختصاص 160 میلیارد تومان اعتبار تاکنون منجر به حیات دوباره 151 رشته قنات شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

پویش مطالعاتی «از حسین (ع) بخوانیم...» و «سفیر حسین» همزمان با فرارسیدن ماه محرم با هدف آشنایی مخاطبان با زندگانی امام حسین (ع) آغاز به کار کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

حاج مرشد چلویی سروده‌هایی نغز و زیبا درباره ائمه معصومین (ع) و به‌ویژه حضرت سیدالشهدا دارد که متاسفانه چندان مشهور نشده است.