یک‌شنبه 1 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در حج و زیارت با بیان اینکه نویسندگان غربی نگاه مادی‌گرا به تمدن دارند و اربعین با چنین نگاهی فاصله زیادی دارد، گفت: تمدنی که غربی‌ها به ذهن مردم و جامعه القاء می کنند، تمدن نیست، بلکه تمدن را می‌توانیم در حرکت اربعین مشاهده کنیم که از ظرفیت عظیم و فراوانی برخوردار است.

خبرگزاری مهر

مشهد معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در مشهد با کمبود زمین مواجه‌ایم و قصد نداریم حاشیه شهر را گسترش دهیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری از نامه منتشر نشده مرحوم آیت الله ناصری به تولیت آستان قدس رضوی منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نامه منتشر نشده مرحوم آیت الله ناصری به تولیت آستان قدس رضوی را مشاهده می کنید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سال 1396، در بحبوحه نبرد سوریه و قولی که سردار حاج قاسم سلیمانی مبنی بر پایان حکومت داعش داده بود، عملیات بوکمال با حساسیت بالایی انجام شد و نتایج بسیار موفقی برای جبهه مقاومت در پی‌داشت. همان روزها، در بین اخبار شهادت مستشاران ایرانی، خبر شهادت نوید صفری که جوانی زیبارو و در آستانه ازدواج بود، بیشتر از بقیه به چشم می‌آمد. حالا که بیشتر از سه سال...

وب‌گاه مشرق نیوز

حجت‌الاسلام «ذوالفقاری» با تاکید بر اینکه حضرت رضا علیه السلام مجاهدی است که تمام عمر خود را در مجاهدت گذراند، گفت: امام هشتم شیعیان مجاهدی خستگی ناپذیر است که اتفاقاً در غربت هم به شهادت رسیدند.

خبرگزاری دانا

محسن منصوری استان‌دار تهران از سوی وزیر ورزش و جوانان به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون والیبال منصوب شد.

خبرگزاری تسنیم

در نشست هم‌اندیشی بانوان فرهیخته با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی موضوعات و پیشنهادهای اثرگذار و راهگشا در حوزه سیاستگذاری و اجرا مطرح شد.

وب‌گاه تابناک

پس از راه‌اندازی سه سایت نسل پنج ارتباطی در شهر تبریز توسط اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، ایرانسل امروز چهارمین سایت 5G تبریز را هم افتتاح می‌کند. با این افتتاح، تعداد سایت‌های تجاری نسل پنج تلفن‌همراه ایرانسل در کشور به 106 می‌رسد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار امیدواری کرد که جلسات هم‌اندیشی به نتایج خوبی در حوزه تبلیغ و ساختارسازی فرهنگی منجر شود.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام سید محمد ذوالفقاری معاون امور بین‌الملل سازمان علمی، فرهنگی آستان قدس رضوی و عضو شورای عالی اجلاسیه مجاهدان در غربت بیان داشت: مهم‌ترین هدف از برگزاری اجلاسیه مجاهدان در غربت قدردانی و تجلیل از مجاهدانی است که با اتکا و با قدرت ایمان و با نگاه به اسوه‌های همچون حضرت رضا (ع) دست از مجاهدت در این دنیای وسیع برنداشتند و تمام تلاش و کوشش...

خبرگزاری مهر

مشهد عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شهردار مشهد باید پاسخگو باشد که در این مدت جذب چند سرمایه گذار به نتیجه رسیده است، آن هم در شرایطی که باید فرش قرمز برای سرمایه گذاران پهن شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی اجلاسیه بین‌الملی مجاهدان در غربت، حجت الاسلام ذوالفقاری گفت: مهمترین هدف از برگزاری اجلاسیه مجاهدان در غربت قدردانی و تجلیل از مجاهدانی است که با اتکا و با قدرت ایمان و با نگاه به اسوه‌های هم، چون حضرت رضا علیه السلام دست از مجاهدت در این دنیای وسیع بر نداشتند و تمام تلاش و کوشش خود را انجام دادند که بتوانند خدمتی به مکتب ارزشمند...

خبرگزاری دانا

سید محمد رضا سیدحسینی از تحقق خودکفایی در محصولات کشاورزی با حمایت از کشاورزان خبر داد و گفت: افزایش کشت دانه های روغنی و ذرت علوفه ای در سیستان وبلوچستان یکی از دستاورد بزرگ دولت سیزدهم است.