یک‌شنبه 1 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری دانا

دانشور فرماندار مروست گفت: یکی از بزرگترین چالش های شهرستان مروست ادعای مالکیت آستان قدس رضوی بر دو دانگ این شهرستان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادآنلاین نوشت: داوود منظور، رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور در نشست خبری امروز دوشنبه سی و یکم مرداد ماه بیان کرد که اگر بانک‌ها سهام مازاد در اختیار داشته باشند، سازمان امور مالیاتی نسبت به این نوع رفتار بانک‌ها جرایم و مالیات‌هایی را تعیین و وصول خواهد کرد. همچنین در صورتی که افراد مالیات مربوط به مالیات خانه های خالی را پرداخت نکنند، ماهانه 2.5 درصد جریمه خواهند شد. منظور در...

وب‌گاه تابناک

معاون فن آوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به اقدامات این بانک در تسهیل پرداخت نذورات به درگاه امام رئوف حضرت امام رضا (ع) گفت: هم اکنون شهروندان در سراسر کشور می توانند با استفاده از خودپردازهای بانک شهر نذورات خود به حرم رضوی در حوزه های مختلف را پرداخت کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر جهاد کشاورزی گفت: با استفاده از فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانیم کمباین‌های موجود در کمباین سازی ایران را هم ارتقا دهیم تا در فصل برداشت زراعی جدید یک محصول خوب از این شرکت ارائه شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی پیش‌بینی کرد: بازسازی و جایگزینی 1800 کمباین برداشت گندم حداقل 331 میلیارد تومان صرفه‌جویی برای کشور خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: کمباین‌سازی‌ها همزمان با تولید باید به ارتقای محصولات خود فکر کنند.

خبرگزاری دانا

بر اساس تفاهم نامه ای ما بین وزارت جهاد کشاورزی، آستان قدس رضوی و شرکت کمباین سازی ایران یک هزار دستگاه کمباین فرسوده بازسازی و 800 دستگاه کمباین نو در ناوگان برداشت غلات کشور جایگزین می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «سید جواد ساداتی‌نژاد» در مراسم امضای تفاهمنامه توسعه ناوگان کمباین برداشت غلات میان وزارت جهاد کشاورزی، آستان قدس رضوی و کمباین‌سازی ایران ابراز امیدواری کرد؛ ظرف سه سال آینده با استفاده از فناوری‌های نوین و افزایش سرمایه‌گذاری، شرایط مطلوبی در حوزه کمباین و مکانیزاسیون کشاورزی ایجاد شود و از این طریق هم به ارتقای کمی و کیفی تولید و بهبود بازار...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر جهاد کشاورزی ضمن ابراز خرسندی از مشارکت و اهتمام آستان قدس رضوی و کمباین سازی ایران در ارتقای کمی و کیفی کمباین‌های برداشت غلات گفت: امسال در چارچوب این تفاهم‌نامه یک هزار دستگاه کمباین فرسوده بازسازی و 800 دستگاه کمباین نو جایگزین می‌شود که به بهره‌وری در بخش کشاورزی کمک کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر کشور با اشاره به تیراندازی‌ها در مرز با طالبان گفت: بعضی دیوارکشی‌ها با نقطه صفر مرزی تفاوت دارد و طرف مقابل فکر می‌کند دیوار یا فنس آن نقطه صفر مرزی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم نکوداشت مرحوم علامه محمدرضا حکیمی با حضور جمعی از اساتید برگزار و از سه اثر تولیدشده ازجمله نرم‌افزار مجموعه آثار علامه حکیمی، رونمایی می‌شود.

وب‌گاه الف

نکوداشت نخستین سالگرد درگذشت علامه محمدرضا حکیمی، مجتهد و نویسنده کتاب الحیاه، ساعت 9 صبح دوشنبه، مورخ 31 مرداد ماه، در بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

مشهد تولیت آستان قدس رضوی گفت: روابط میان دو کشور ایران و عراق روابطی صرفاً بر پایه ارتباطات مهندسی، عمرانی و منافع اقتصادی نیست، بلکه روابطی مبتنی بر اعتقادات مذهبی، معنوی و دینی است.