یک‌شنبه 1 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه الف

امروز بعد از ظهر فیلمی در فضای مجازی دست به دست می‌شد که حکایت از انتشار دود سفید و غلیظ در یکی از مناطق اطراف حرم رضوی داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ویدئوی انتشار دود غلیط در ورودی حرم مطهر رضوی نشان می‌دهد حادثه آتش سوزی در حوالی خیابان نواب صفوی مشهد مقدس رخ داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از ساعتی قبل ویدئویی در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد که حاکی از انتشار دودی غلیظ در ورودی حرم مطهر رضوی است و نشان از آتش سوزی در حوالی خیابان نواب صفوی دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتمادآنلاین نوشت: رییس انجمن پولطلای کشور گفت: زمانی که آقای رئیسی در آستان قدس رضوی بود پیشنهاد دادیم آستان قدس رضوی تبدیل به بیت المال و مرکزیت پولی جهان اسلام شده و با ایجاد سکه طلایی به نام سکه رضوی این موضوع را در دست بگیرد. چرا که معتقد هستیم ریال آبروی شیعه را در دنیا برده است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - استاندار کربلا گفت: در حال حاضر زیرساختهای بهداشت و درمان در مشهد برای بهره‌مندی زائران عراقی در شرایط مناسبی قرار دارد که در کنار زیارت تجربه خوبی را برای آنها به همراه دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

غلامی گفت: هر اتفاق یارانه‌ای به طور خاص و هر اصلاح اقتصادی در شرایط کنونی منجر به نتیجه مطلوب نخواهد شد. یک بند بودجه که تغییر می‌کند ارزش پول میلیون ها ایرانی دستخوش تغییر می شود.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری مهر

مسابقه کتابخوانی «کتاب ماه» به‌زودی توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: مسابقه کتابخوانی «کتاب ماه» به مناسبت ایام محرم و صفر ویژه اعضای باشگاه کتابخوانی 100 تایی‌ها برگزار می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی گفت: انسان به حال افرادی که چنین اظهارنظرهایی می‌کنند غصه می‌خورد که تا چه حد گرفتار سقوط، انحطاط، گمراهی و ظلمت شده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام احمد مروی در نشست مشورتی دهه پایانی ماه صفر که با حضور نماینده، ولی فقیه در استان، استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسئولان ارشد استانی و شهری در تالار ولایت حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد، با اشاره به اهانت اخیر یکی از سران فتنه به شهدای گران‌قدر مدافع حرم، اظهار کرد: این‌گونه اهانت‌ها به شهدای بزرگ و عزیزی که تمام عمر خود را صرف مبارزه...

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - سرکنسول پاکستان در مشهد گفت: راهکار مهم برای توسعه روابط تجاری بین ایران و پاکستان این است که باید تجار محصولات مورد نیاز دو کشور را به صورت تهاتر کالا مبادله کنند و برای توسعه تجارت باید روی این روش تمرکز کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز، 23 مرداد، سالگرد اعلام حکم اعضای دوره هشتم مجمع تشخیص مصلحت نظام توسط رهبر انقلاب است و به دلیل گذشت پنج سال از حکم قبلی این پیش‌بینی وجود دارد که به‌زودی حکم دوره جدید نیز صادر شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تاریخچه مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان راهبردی‌ترین شورای مشورتی در کشور که به بالاترین سطح تصمیم‌گیری در جمهوری اسلامی مشورت ارائه می‌کند، نشان می‌دهد در اوج دوران جنگ تحمیلی که کشور دستخوش ناملایمات و فشارهای متعددی بود، تکرار اختلاف نظرهای قوای مختلف نظام با یکدیگر نیز افزایش یافته و در موارد زیادی باعث ورود امام خمینی (ره) به عنوان رهبری نظام به مباحث درونی قوا می‌شد.