یک‌شنبه 1 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه مشرق نیوز

به دلیل مراجعات متعدد از سوی مقلدین و کمبود رساله علمیه، موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام که متولی انتشار آثار حضرت امام است به ناشران مختلف اجازه چاپ و انتشار این اثر مهم را داده است.

وب‌گاه عصر ایران

طرح تغذیه رایگان که شامل؛ شیر، نان غنی شده با ویتامین D و روی می‌شود با پوشش حداقل 3 تا 5 میلیون دانش آموز از مهرماه امسال اجرا می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

آیین رونمایی از ترجمه انگلیسی کتاب «علم و دین در افق جهان بینی توحیدی» با حضور مهدی گلشنی و علیرضا مختارپور رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل موزه‌ها از افزایش ساعت بازدید از کاخ‌موزه‌های تهران در روزهای آخر هفته و تعطیلات رسمی 6 ماه نخست سال 1401 خبر داد.

خبرگزاری مهر

مشهد همزمان با عید فرخنده غدیر و به همت بنیاد کرامت رضوی 110 سری جهیزیه به زوج‌های جوان سادات با حضور تولیت آستان قدس رضوی اهدا شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، احمد وحیدی وزیر کشور در سفر یک روزه خود به استان خراسان رضوی به همراه یعقوبعلی نظری، استاندار از مجتمع دامپروری آستان قدس رضوی در مشهد بازدید کرد. وی با حضور در مجتمع دامپروری آستان قدس رضوی از بخش‌های مختلف آن دیدن کرد، این مجتمع بیش از 4300 راس دام نگهداری و روزانه 80 تن شیر تولید می‌کند. همچنین...

وب‌گاه 55 آنلاین

اگر بخواهیم تاریخچه و زمان استفاده از نقاره در آستان قدس رضوی را بدانیم باید به تاریخ رجوع نماییم. قدیمی ترین خبر از تشکیلات اداری نقاره خانه در اماکن متبرکه رضوی، مربوط به عهد صفویه است

خبرگزاری مهر

حجت الاسلام زائری در نشست ششمین همایش بین المللی باران غدیر گفت: پنج کشور در این دوره از همایش بین المللی باران غدیر از جمله هند، عراق، لبنان، سوریه و فلسطین شرکت کردند.

خبرگزاری تسنیم

ششمین همایش بین‌المللی «باران غدیر» با حضور میهمانانی از کشورهای هند، عراق، فلسطین، لبنان و سوریه در تهران و مشهد برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

مشهد کتاب «غدیر از بیان علی بن موسی الرضا (ع)» در شمارگان 10 هزار نسخه توسط بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی چاپ و منتشر شده است.

خبرگزاری دانا

وزیر صمت گفت: با وزارت نفت مذاکراتی داشته ایم تا با همان روشی که بازار فولاد را کنترل کردیم بازار مواد اولیه تولید پتروشیمی را نیز کنترل کنیم.