یک‌شنبه 1 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سال 1396، در بحبوحه نبرد سوریه و قولی که سردار حاج قاسم سلیمانی مبنی بر پایان حکومت داعش داده بود، عملیات بوکمال با حساسیت بالایی انجام شد و نتایج بسیار موفقی برای جبهه مقاومت در پی‌داشت. همان روزها، در بین اخبار شهادت مستشاران ایرانی، خبر شهادت نوید صفری که جوانی زیبارو و در آستانه ازدواج بود، بیشتر از بقیه به چشم می‌آمد. حالا که بیشتر از سه سال...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مضجع مطهر حضرت ثامن الحجج علی‌بن‌موسی الرضا علیه‌السلام با حضور حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در فضایی آکنده از معنویت غبارروبی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مردم اصفهان با حضور صدها هزاران نفری خود در مراسم تشییع پیکر مطهر آیت‌الله ناصری حق شاگردی را برای این استاد اخلاق و عرفان به خوبی ادا کردند.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان حج و زیارت، بر ضرورت صیانت از حقوق زائران در موضوع بیمه اربعین حسینی تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

هفدهمین دوره طرح آموزشی و تربیتی قاریان و حافظان قرآن نوجوان موسوم به "اسوه" در حالی آغاز شد که به گفته مدیران آن نیازمند حمایت و پشتیبانی از سوی دستگاه‌های متولی امور قرآنی کشور است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ دکتر شجاعی فر دبیر کمیته علمی اجلاسیه مجاهدان در غربت، عضو شورای سیاستگذاری این اجلاسیه و نماینده شیخ زکزاکی در ایران از برپایی هفتمین سال اجلاسیه مجاهدان در غربت و انتشار فراخوان مقالات «تضاد گفتمان مقاومت و نظام سلطه جهانی» خبر داد. شجاعی فر در مورد این رویداد بین المللی گفت: هفتمین اجلاسیه مجاهدان در غربت همزمان با شهادت امام هشتم علی ابن موسی...

خبرگزاری تسنیم

اجلاسیه "مجاهدان در غربت" در آستانه هفتمین دور برگزاری با موضوع "تضاد گفتمان مقاومت و نظام سلطه جهانی" فراخوان مقاله داد.

خبرگزاری مهر

دبیر کمیته علمی اجلاسیه مجاهدان درغربت از برپایی هفتمین سال این اجلاس و انتشار فراخوان مقالات با عنوان «تضاد گفتمان مقاومت و نظام سلطه جهانی» خبر داد.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای فرهنگ عمومی گفت: هدف نظام فرهنگی کشور این است که بتواند ابتکار عمل در عرصه سبک زندگی مردم را بازپس گیرد.

خبرگزاری مهر

مهدی سیم ریز به عنوان مدیر جدید تولیدات انتشارات آستان قدس رضوی با صدور حکمی توسط حسین سعیدی مدیرعامل این انتشارات منصوب شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رویداد تامین مالی فرهنگ‌بنیان به همت شورای فرهنگ عمومی کشور و صندوق اعتباری هنر در محل صندوق نوآوری و شکوفایی رئیس جمهوری برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سال 1396، در بحبوحه نبرد سوریه و قولی که سردار حاج قاسم سلیمانی مبنی بر پایان حکومت داعش داده بود، عملیات بوکمال با حساسیت بالایی انجام شد و نتایج بسیار موفقی برای جبهه مقاومت در پی‌داشت. همان روزها، در بین اخبار شهادت مستشاران ایرانی، خبر شهادت نوید صفری که جوانی زیبارو و در آستانه ازدواج بود، بیشتر از بقیه به چشم می‌آمد. حالا که بیشتر از سه سال...

خبرگزاری مهر

مشهد رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: المان و یادمان دائمی با محوریت ارج نهادن به مقام والای شهدی سلامت باید در یکی از مکان های مناسب شهر نصب و تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شود.