یک‌شنبه 1 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری تسنیم

پویش مطالعاتی «از حسین (ع) بخوانیم...» و «سفیر حسین» همزمان با فرارسیدن ماه محرم با هدف آشنایی مخاطبان با زندگانی امام حسین (ع) آغاز به کار کرد.

خبرگزاری مهر

پویش مطالعاتی «از حسین (ع) بخوانیم» همزمان با ماه‌های محرم و صفر توسط انتشارات به نشر آغاز شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سمیه اسماعیلی در مراسم زوجین منتخب دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که عصر روز گذشته در هتل مدینه الرضا برگزار شد، بیان کرد: با توجه به شکل گیری قانون جوانی جمعیت دانشگاه بهشتی نیز به عنوان یکی از دانشگاه‌های طراز اول کشور قرارگاه جوانی جمعیت را تشکیل داد. وی با بیان اینکه ماحصل تشکیل این کمیته تاسیس باشگاه فرهنگی خانواده بوده است، گفت: در قالب این...

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - یازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و هنرهای سنتی در مشهد، جلوه ای از هنرهای ایران‌زمین بود که صنعتگران و هنرمندان با درانداختن طرحی نو تلاش کرده بودند صنایع آمیخته با هنر خود را، که زمانی جزو اقلام پرکاربرد و زینت‌بخش خانه‌های مردم بود، دوباره به سبد خانوار ایرانیان بازگردانند.

خبرگزاری دانا

همزمان با آغاز ماه محرم، پرچم سبز گنبد طلای حرم مطهر امام رضا (ع) در آیینی با حضور تولیت آستان قدس، خادمان بارگاه رضوی و نمایندگان هیات‌های مذهبی تعویض و به رنگ سیاه عزا درآمد.

خبرگزاری تسنیم

آیین نکوداشت پنجاهمین سالگرد درگذشت مرحوم حاج‌حسین‌آقا ملک، چهره ماندگار وقف، عصر دیروز در مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک در تهران برگزار شد.

خبرگزاری مهر

مشهد تولیت آستان قدس رضوی گفت: پس از انجام واجبات هیچ عملی نزد خداوند متعال به ارزشمندی خدمت به نیازمندان نیست، فرصت دستگیری از نیازمندان یک نعمت و توفیق الهی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه‌های دهه سی و چهل، همیشه از حسین ملک به عنوان شاعر و دانشمند میلیاردر، طلایه دار وقف و مهربانی و ثروتمندترین مرد ایران یاد می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی به آیین نکوداشت پنجاهمین سالگرد درگذشت مرحوم حاج حسین آقا ملک، چهره ماندگار وقف، ضمن تمجید شخصیت این واقف نیک‌اندیش، گفت: کتابخانه و موزه ملی ملک می‌تواند بیش از گذشته به‌عنوان الگویی اثرگذار در زمینه‌های کتابداری و تمهید امکانات موردنیاز برای محققان و توسعه گنجینه‌های نفایس و موزه‌داری ایفای نقش نماید. متن پیام...

خبرگزاری تسنیم

کتاب ساده و سرراستی برای مخاطب فارسی‌زبانی که هیچ آشنایی تخصصی با زبان عربی و لهجه عراقی ندارد و به دنبال کمک‌کار کاربردی برای «ارتباط گیری سریع» و «رفع نیازهای مهم» در سفر اربعین است.

خبرگزاری مهر

مشهد با هدف اشاعه ورزش در مناطق محروم بیش از 5 هزار متر مربع زمین ورزشی به همت مؤسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی در مناطق حاشیه شهر مشهد به بهره‌برداری رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وب‌گاه فرارو

محمدرضا حسن‌زاده در این مراسم و در نشست خبری ضمن اظهار خوشحالی از کسب این گواهینامه گینس اعلام کرد: در صدد هستم مدرک گینس خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کنم.

وب‌گاه فرارو

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر گفت: تهران 13 هزار دستفروش دارد که حدود 6 هزار دستفروش با راه‌اندازی سامانه ساماندهی دستفروشان جذب و شناسایی شده‌اند. مابقی دستفروش‌ها علاقه‌ای به ثبت‌نام در این سامانه ندارند و همچنان امتناع می‌کنند و همین می‌شود که هنوز در معابر هفت‌تیر، بازار بزرگ، میدان ولیعصر، مقابل بوستان‌ها و پایانه‌های مترو شاهد حضور آن‌ها هستیم. برای ثبت‌نام آن‌ها هم...