یک‌شنبه 1 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری مهر

مشهد دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) فراگیر، عمیق و نزدیک به فهم اجتماعی زمانه است.

وب‌گاه عصر ایران

عکاسی می‌گفت وقتی از عکاسی این صحنه به خانه برگشتم برای خرید بیرون رفتم و در صف مرغ برای دقایقی خوابم برد، در خواب احساس می‌کردم در میان همان اجساد هستم و جسدها را در حال فروپاشی می‌دیدم. قطعاً این افراد درگیر چنین ماجراها و احوالاتی می‌شوند اما آرام‌آرام باید روحیه خود را تقویت کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری گفت: یک چهارم سطح شهرها را بافت‌های هدف بازآفرینی شهری اعم از سکونتگاه‌های غیررسمی و حاشیه‌ای، بافت‌فرسوده میانی و بافت فرسوده تاریخی تشکیل می‌دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه امروز اگر از امر ولایت فقیه دفاع بکنیم از ولایت امیرالمومنین علی (ع) دفاع کرده‌ایم، گفت: «بقاع متبرکه و امامزادگان پرچمدار ولایت و امامت در جمهوری اسلامی ایران هستند.»

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: در قیام بختیاری‌های علیه رضاخان پهلوی تمامی ایلات و عشایر مشارکت داشتند و شیرعلی‌مردان خان به نوعی رهبری آنان را برعهده داشت. همراه با شیرعلی‌مردان بختیاری، افرادی از دره‌شوری‌ها، بویراحمدی‌ها، ممسنی‌ها و احمد خسروی‌ها هم اعدام شدند و به شهادت رسیدند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: انقلاب اسلامی ایران چتر تقریب را باز کرده و همه را جذب می‌کند؛ ما وظیفه تقریب با پرچم اهل‌بیت (ع) و امام علی (ع) را داریم.

خبرگزاری مهر

مشهد داور جشنواره رسانه‌ای بین المللی امام رضا (ع) گفت: آینده امیدوارکننده ای در بخش رساله‌ها و پایان‌نامه‌های دانشگاهی جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) پیش روی خواهیم داشت.

وب‌گاه الف

خبرگزاری تسنیم

یک شرکت دانش‌بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی موفق به طراحی سامانه هوشمند پایش و مشاوره مزارع کشاورزی با عنوان «جالیزان» شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

13 ساله بودم که یکی از اقوام مرا برای پسرش از پدرم خواستگاری کرد. خبر خواستگاری از من مثل بمب در فامیل صدا کرد. هر کسی یک حرفی می‌زد. لپ کلام همه اما یک حرف بود و من آن روزها مرتب واژه کودک همسری را می‌شنیدم.