یک‌شنبه 1 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری تسنیم

مدیر عامل بنیاد بین‌المللی غدیر در نشست خبری با اشاره به عناوین روزهای دهه امامت و ولادت، «لبیک یا رسول‌الله» را به عنوان شعار سال جاری اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

18 تیر روز ملی ادبیات کودک و نوجوان است. سال‌مرگ «مهدی آذریزدی» بهانه این روز در تقویم مناسبت‌های ایران است. در این روز عموماً رسانه‌ها به سراغ نویسندگان داستان کودک و نوجوان می‌رود و از نمایشنامه‌نویسان و فیلم‌نامه‌نویسان این حوزه سراغی نمی‌گیرند، این بهانه‌ای شد تا با محمد برومند نویسنده و کارگردان تئاتر کودک و نوجوان گفتگو کنیم.

خبرگزاری مهر

مشهد رئیس سازمان سنجش گفت: فاصله اجتماعی مناسب و کیفیت برگزاری آزمون دانشگاه علوم اسلامی رضوی خوب بود و بیش از 3 هزار نفر در این آزمون شرکت کردند.

خبرگزاری مهر

آتش‌نشان‌ها در هر حادثه‌ای قدر دیده و بعد از آن دوباره به فراموشی سپرده می‌شوند. دو تن از آتش‌نشانان متروپل بعد از چهلم حادثه از جان‌فشانی همکاران‌شان به مجله مهر گفته‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

طاووسی مسرور در نشست تخصصی نقد و بررسی رمان «مرا با خودت ببر» نوشتن رمان دینی را دشوار ارزیابی و در عین حال تاکید کرد، باید به نویسندگان اجازه داده شود، در این حوزه بنویسند و آثارشان نقد شود.

خبرگزاری مهر

مشهد رئیس شورای قضائی خراسان رضوی گفت: توجه ویژه به سه اصل پیشگیری از جرم، دفاع از حقوق عامه و برخورد قاطعانه با اخلال گران نظم و امنیت عمومی ضروری است.

خبرگزاری تسنیم

نخستین جشنواره رسم جوانمردی با تجلیل از ورزشکاران و پیشکسوتان برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

جوان‌ترین مادر ایرانی در 21 سالگی صاحب 4 فرزند است و تازه دانشجوی رشته حقوق هم هست. سه دختر و یک پسر.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حاج اصغر پاشاپور (معروف به حاج ذاکر) اعجوبه‌ای بود که یک ماه بیشتر، دوری حاج قاسم سلیمانی را تاب نیاورد. 13 بهمن 1398 بود که خبر شهادتش، همه را حیرت‌زده کرد. تنها کسانی که متعجب نبودند، پدر و مادر حاج اصغر بودند. آن‌ها که بارها (و یک بار با دعوت مستقیم حاج قاسم سلیمانی) برای دیدن فرزندشان به سوریه رفته بودند، می‌دانستند که شهادت فرزند میانی‌شان...

خبرگزاری مهر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آئین اهدای جوایز پدیدآورندگان آثار سی و نهمین جایزه کتاب سال گفت: رویکرد دولت در حوزه فرهنگ حمایتی است.

خبرگزاری دانا

محمداسماعیل امامزاده از تکاپوی خادمیاران رضوی برای برپایی موکب اربعین در مرز مهران خبر داد و گفت: خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی مازندران سهمی مهم در پرپایی موکب وحمایت از زائران دارند.

خبرگزاری دانا

روز اول از سی‌ویکمین دوره مسابقات بوکس جوانان قهرمانی کشور عصر امروز (سه‌شنبه - 14 تیرماه) در مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی شهر مشهد برگزار می شود که با قرعه‌کشی انجام شده برنامه رقابت‌های روز اول مشخص شد.

وب‌گاه عصر ایران

بخشی از ساختمان دوقلوی متروپل آبادان ساعت 12 و 40 دقیقه روز دوشنبه، دوم خرداد ماه ریزش کرد. در این حادثه 43 نفر جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آستان نیوز نوشت: سالروز ازدواج امیرالمومنین علی (ع) و صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) بهانه خوبی است برای سر زدن به بخش مهمی از گنجینه مرکز اسناد آستان قدس رضوی؛ یعنی بخش عقدنامه‌های تاریخی.