یک‌شنبه 1 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه تابناک

آخرین آمار مبتلایان «کووید -19»/ شکایت از مادر به اتهام ربودن فرزندانش / طلاق بخاطر رفتار‌های ناشایست و پرخاشگری‌های همسر / ماجرای قتل دو برادر به خاطر زمین / محکوم به قصاص به زندگی برگشت / قتل به خاطر مزاحمت برای همسر / دستگیری عاملان توزیع مشروبات الکلی در بم / پایان 19 سال بلاتکلیفی قاتل مادر و خواهر

وب‌گاه تابناک

وب‌گاه مشرق نیوز

سالروز ازدواج امیرالمومنین علی (ع) و صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) بهانه خوبی است برای سر زدن به بخش مهمی از گنجینه مرکز اسناد آستان قدس رضوی؛ یعنی بخش عقدنامه‌های تاریخی.

خبرگزاری دانا

رهنما گفت: بر اساس آخرین گزارشی که از مراکز خرید گندم اداره تعاون روستایی شهرستان سرخس گرفتیم، بالغ‌بر 96 میلیارد تومان بهای گندم تحویلی کشاورزان بوده که تا 7 خرداد 1401 حدود 21 میلیارد تومان آن به کشاورزان پرداخت شده و مبلغ باقی مانده را نیز از اداره کل غله استان مطالبه کردیم.

خبرگزاری دانا

سی‌ویکمین دوره مسابقات بوکس جوانان قهرمانی کشور از 14 تا 18 تیرماه به میزبانی هیات بوکس استان خراسان‌رضوی و در شهر مشهد مقدس برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

مشهد معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی از رسمی شدن 4 هزار سند قول نامه‌ای در حاشیه شهر مشهد خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

عروس و دامادی که در دهه کرامت کارت عروسی خود را به خدام کاروان زیرسایه خورشید در تهران رسانند تا آن را به داخل ضریح حضرت بیندازند، روز عروسی خود با حضور خدام حضرت غافلگیر شدند.

خبرگزاری مهر

نشست نقد و بررسی رمان «مرا با خودت ببر» همزمان فردا یکشنبه 12 تیر در کتابفروشی مرکزی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت [«شباب الرضا (ع)» به همت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

مشهد تولیت آستان قدس رضوی گفت: کوشش ما رقم زدن دورانی درخشان در آفرینش آثار هنری حرم رضوی است.

خبرگزاری مهر

حیدرخان از انقلابیون ایران بود که در دوران مشروطه نقشی جدی ایفا کرد. او در دوران تبعید خود در اروپا با لنین آشنا شد. با دعوت لنین در کمینترن سخنرانی کرد. متن نطق او در این گزارش آمده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

بزرگ‌ترین موزه زنده کشور با عنوان «صحن نو» در مشهد مقدس که می‌توانست مروج تاریخ و فرهنگ اسلامی در جوار بارگاه امام رئوف باشد این روزها به موزه‌ای متروکه و خاموش تبدیل‌شده است.

وب‌گاه الف

یکسال از انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای به سمت ریاست قوه قضاییه و آغاز دوره تحول و تعالی در دستگاه قضایی می‌گذرد و در این مدت اقدامات مجدانه و پیگیرانه‌ای از سوی وی در رأس دستگاه قضا صورت گرفته است. در این گزارش سعی شده است تا برخی از مهم ترین تاکیدات و دستورات رئیس عدلیه در دوره یکساله از انتصابشان در راستای اصلاح برخی رویه‌های قضایی و رفع مشکلات حقوقی عنوان شود.

خبرگزاری دانا

همزمان با شب شهادت حضرت جواد الائمه (علیه السلام) مراسم عزاداری هیئت خدام الرضا (ع) منطقه 12 برگزار گردید.