یک‌شنبه 1 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسن بابایی روز یکشنبه در نخستین همایش ایده‌های تحول آفرین ثبتی ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه و یاد و خاطره شهدای هفتم تیر به ارایه گزارش تحولی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور پرداخت و افزود: با تشکیل قرارگاه شهید سلیمانی در همه استان‌های کشور،130 میلیون هکتار از عرصه‌های ملی دارای سند حدنگاری شده است که این اقدام مانع از کوه‌خواری، جنگل‌خواری،...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از صدور سند مالکیت برای بیش از 96 درصد از اراضی ملی خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کتاب «خادم گلدسته‌ها» مجموعه اشعاری کودکانه در وصف حضرت رضا (ع) صبح امروز در حرم مطهر رضوی با حضور شاعر و جمعی از کودکان رونمایی شد.

خبرگزاری مهر

مشهد رئیس شورای حل اختلاف خراسان رضوی گفت: در حال حاضر 246 شعبه شورای حل اختلاف در خراسان رضوی فعال که هزار و 828 نفر پرسنل و نیروی انسانی در این شعب در حال انجام خدمت هستند.

وب‌گاه الف

معاونین دو دانشگاه فدرال کازان روسیه و علامه طباطبائی با هدف گسترش همکاری‌های علمی و پژوهشی در زمینه‌های مختلف از جمله زبان فارسی و زبان روسی، مطالعات ایرانی و روسی، تبادل دانشجو و استاد و به اشتراک گذاشتن امکانات پژوهشی، دیدار و گفت و گو کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

یازدهمین گردهمایی مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقطه در هلال احمر استانها و سازمانها در شهر مقدس مشهد برگزار شد و همچنین در حاشیه این گردهمایی نیز انعقاد تفاهم نامه با حوزه علمیه خراسان رضوی انجام گرفت.

خبرگزاری دانا

تاریخ مسابقات بوکس قهرمانی کشور جوانان تغییر کرد و برهمین اساس این رقابت‌ها طی روزهای 14 تا 18 تیرماه سال‌جاری به میزبانی هیات بوکس استان خراسان رضوی و در شهر "مشهد مقدس" برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

کتاب «آن؛ برداشتی از تعلیمات آیت الله بهجت» نوشته حامد حجتی توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) روانه بازار نشر شد.

خبرگزاری مهر

دستور وزیر دفاع به امیر «خواجه‌فرد» برای در اولویت قرار دادن ساخت هواپیمای مسافربری، نشان می‌دهد نسخه داخل کشور قابل تجویز است و انتقادهای مطرح شده در این باره اغلب از جنس «خود تحقیری» است.

وب‌گاه خبر آنلاین

هدف نهایی مخبر، همسویی وزیر کار بعدی با او، به عنوان «فرمانده» تیم اقتصادی است. شواهد و قرائن، حاکی از آن است که معاون اول رئیسی، به اقتضای وظیفه و ماموریتی که برای خود قائل است، اختلاف دیدگاه ها را درون تیم اقتصادی، تاب نمی آورد.

خبرگزاری تسنیم

استاد کریمخانی می‌گفت: اهل بیت علیهم‌السلام بزرگانی هستند که آبروی نوکر و مداح خود را حفظ می‌کنند. فقط باید بدانیم که هر چه داریم، از دارایی و آبرو و اعتبار، همه از عنایت الهی است. مداح در خواندن باید اخلاص داشته باشد.

وب‌گاه ورزش سه

بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های استقلال مدال قهرمانی لیگ برتر را به آستان قدس رضوی اهدا کرد.

خبرگزاری دانا

نوری‌زاده با تاکید بر حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان سرخس در جلسات مربوط به مقابله با ریزگردها، گفت: مقابله با ریزگردها باید به صورت روستامحور و با همکاری مردم و بسیج انجام شود.