یک‌شنبه 1 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه 55 آنلاین

معاون حقوقی استان خراسان رضوی می‌گوید: آستان قدس اظهارنامه می‌دهد، تکالیف قانونی‌اش را انجام می‌دهد، حسابرسی می‌شود، مالیاتش اخذ می‌شود ولی به‌حساب دولت واریز نمی‌شود. در واقع این مسئله به شفافیت عملکردشان کمک می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

مالیات شرکت‌های وابسته به آستان قدس به‌صورت جمعی و خرجی است یعنی از آن‌ها اخذ می‌شود، به‌حساب خاص واریز می‌شود و دوباره در اختیار خود آستان قدس قرار می‌گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

چراغ عمر پرفروغ استاد احمد مهدوی دامغانی خاموش شد و جمع کثیری از علاقه‌مندان ادب و دانش از وجود پر فیض او محروم شدند، اما آثار وجودی او، یادگارهای ادبی و علمی‌اش، سخنان و نامه‌ها و مکتوباتش، چون شجره طیبه‌ای که «اصلها ثابت و فرعها فی السماء»، فراموش نخواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه خراسان به نق از مدیرکل امور مالیاتی استان خراسان رضوی نوشت: مالیات آستان قدس رضوی به‌صورت دخلی و خرجی و پرونده آن‌ها در حال رسیدگی است، به پرونده همه پرداختی‌های این نهاد رسیدگی شده مگر این که معافیت‌های قانونی برای مالیات بر ارزش‌افزوده داشته باشند که مطابق ماده 12 قدیم و ماده 9 جدید مثلاً عملکردشان در محصولات کشاورزی منجر به این می‌شود که مشمول مالیات به نرخ صفر شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مساجد، 24 نهاد را بالای سر خود دارند که هرکدام خود را مسئول بخشی از امور آن می‌دانند اما حاضر نیستند مشکلات را گردن بگیرند. گویی مسجد گوسفند قربانی است که هر تکه‌ای از گوشتش را یک نهاد برده اما زیربار نمی‌روند که هزینه‌اش را بدهند.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه 55 آنلاین

حکم اعدام «عبداللطیف مرادی» ضارب روحانیون رمضان حرم مطهر رضوی صبح امروز در محل زندان وکیل آباد مشهد اجرا شد.

وب‌گاه عصر ایران

پیام تولیت آستان قدس رضوی با دیگران یک تفاوت آشکار دارد و آن هم اعلام تدفین استاد در حرم و بارگاه امام هشتم است.

خبرگزاری مهر

مشهد قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: با مشارکت نهادهای انقلابی کشور ظرفیت‌های بالقوه سرخس به شکوفایی حداکثری خواهید رسید و تمام کشور از آن بهره‌مند خواهند شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قرننو نوشت: ماه عسل مجلس همسو با دولت سیزدهم زودتر از آنچه انتظار می‌رفت به پایان رسید و هنوز دولت شمع یک سالگی‌اش را فوت نکرده است که اولین طرح استیضاح اعلام وصول شد.

خبرگزاری دانا

در پی صدور دستورالعمل جدید ممنوعیت عرضه پوشاک زننده و مروج بی‌حجابی، سازمان بسیج هنرمندان استان اصفهان از آمادگی هنرمندان بسیجی برای طراحی و تولید پوشاک با درنظر گرفتن پارامترهای زیبایی، پوشش، تناسب فصل و غیره خبر داد.

خبرگزاری دانا

کاروانی از بچه‌های حاج قاسم و خادمان هیات رزمندگان اسلام در کرمان از حرم سیدالشهدای مقاومت به پابوس امام مهربانی رفتند تا افتخار خادمی امام رضا (ع) را در کارنامه خود ثبت کنند.

وب‌گاه الف

حکم اعدام ضارب روحانیون رمضان حرم مطهر رضوی در مشهد صبح امروز اجرا شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

خراسان رضوی - حکم اعدام «عبداللطیف مرادی» ضارب روحانیون رمضان حرم مطهر رضوی صبح امروز اجرا شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به گردش کار این پرونده گفت: پس از وقوع حادثه ناگوار تروریستی علیه 3 تن از روحانیون جهادی در شانزدهم فروردین سال جاری، مصادف با ایام ماه مبارک رمضان در حرم مطهر رضوی که نهایتا منجر به جانبازی یک تن و شهادت 2 تن دیگر از این عزیزان شد، پرونده قضایی با فوریت تشکیل و تحقیقات همه‌جانبه وگسترده در این زمینه آغاز شد. رئیس...

وب‌گاه فرارو

حکم اعدام عبداللطیف مرادی به اتهام محاربه، صبح امروز یعنی 30 خردادماه 1401 در حضور جمعی از شهروندان و مسئولان از طریق چوبه دار در محل زندان وکیل آباد مشهد به مرحله اجرا در آمد.