یک‌شنبه 1 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری دانا

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی: حکم اعدام «عبداللطیف مرادی» به اتهام محاربه، صبح امروز از طریق چوبه دار در محل زندان وکیل‌آباد مشهد به مرحله اجرا در آمد.

وب‌گاه عصر ایران

حکم اعدام عبداللطیف مرادی به اتهام محاربه، صبح امروز یعنی 30 خردادماه 1401 در حضور جمعی از شهروندان و مسئولان از طریق چوبه دار در محل زندان وکیل آباد مشهد به مرحله اجرا در آمد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حکم اعدام ضارب روحانیون رمضان حرم مطهر رضوی صبح امروز اجرا شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حکم اعدام ضارب روحانیون رمضان حرم مطهر رضوی در مشهد صبح امروز اجرا شد.

خبرگزاری مهر

حکم اعدام ضارب روحانیون رمضان حرم مطهررضوی در مشهد صبح امروز اجرا شد.

خبرگزاری مهر

کامیون‌هایی که روی جاده بودند، همه مهمات داشتند و منفجر شده بودند. بقیه هم داشتند منفجر می‌شدند. همه نیروهایشان هم جاده را رها کرده و ریخته بودند توی دشت. چون جاده روی هوا بود!

خبرگزاری مهر

مشهد نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مقوله فرهنگ یکی از اساسی‌ترین زمینه‌هایی است که سعادت جامعه را تحت تأثیر خود قرار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حجت الاسلام والمسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی گفت: بدون شک آرمیدن این استاد فقید در جوار حضرت ثامن‌الحجج نوعی قدردانی و تجلیل از خدمات ارزنده ایشان در توسعه معارف اهل‌بیت علیهم‌السلام می‌باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت الاسلام والمسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی از تدفین پیکر استاد احمد مهدوی دامغانی در حرم مطهر رضوی خبر داد.

خبرگزاری مهر

مشهد رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: آیت الله احمد روضاتی یک مجموعه شامل 889 نسخه خطی، 405 نسخه چاپ سنگی، سربی و افست و 36 برگ اسناد تاریخی اهدا کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - لابلای مصاحبه می‌گفت: ای کاش این خبر یه جوری به دست رهبر عزیز انقلاب می‌رسید تا خوشحال شوند؛ چون می‌دانم ایشان چقدر دغدغه رواج کرسی‌های روزانه تلاوت و انس مستمر مردم با مسجد و استماع قرآن را دارند.

خبرگزاری دانا

کمتر استانی در کشورمان بمانند مازندران را می‌توان یافت که همه استعداد رفع مشکلات ایرانیان را خداوند به او عنایت فرموده باشد، اما عده‌ای به او این امکان درخشش را نداده و نمی‌دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان گفت: وقتی دیگران برای ما نسخه فرهنگی بنویسند، می‌شود سند 2030 و نسخه‌های دیگران در حوزه تولید، اقتصاد و مسایل اجتماعی نیز با فرهنگ ما سازگاری ندارد و باید دغدغه‌مندان انقلاب متناسب با شرایط ایران اسلامی نسخه‌نویسی کنند.

وب‌گاه عصر ایران

امروز برخی به دنبال تطهیر رژیم جنایتکار ستمشاهی هستند، نباید اجازه داد برخی قلم‌فرسایی‌ها موجب فراموشی این جنایت‌ها شود.